-Chris- Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 noen som har noen forslag til en god gamer musematte... jeg spiller battlefield cs gta need for speed osv. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 SteelPad QcK+ Q-pad CT SteelPad 4D IceMat 2 osv Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Det kommer jo litt an på om du liker og spille med low sens eller high sens i spillet. Spiller du med low sens er størrelse viktig. Og hva slags mus har du? Det er ikke alle mus som funker like godt på alle musmatter, dette gjelder spesielt laser musene. Endret 9. januar 2007 av Daggis Lenke til kommentar
maximus Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det kommer jo litt an på om du liker og spille med low sens eller high sens i spillet. Spiller du med low sens er størrelse viktig. Og hva slags mus har du?Det er ikke alle mus som funker like godt på alle musmatter, dette gjelder spesielt laser musene. 7679335[/snapback] Hvis du har en mus med teflon føtter, så vil jeg anbefale denne på det sterkeste: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=2946035 Fantastisk gli og holdbarhet og det til en pris av kr 29,- Det som er unikt med denne er at glien er like bra selv om det kommer smuss/fett på den. Lenke til kommentar
-Chris- Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) jeg har en razer copperhead.... er litt forskjellig om hvor stor følsomhet jeg vil ha men jeg har ikke unde halveis Endret 9. januar 2007 av -Chris- Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vesta Forsikring musematte er et gaming must! , er nå på min femte Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Q-Pad er mitt forslag. : ) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Q-Pad er mitt forslag. : ) 7683315[/snapback] Samme her. Jeg har hatt Steelpad 4D og Icemat, mens nå har jeg Q-pad og det er helt klart favoritten. Blir heller ikke så fort slitt som de to andre. Lenke til kommentar
BraKKa Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Steelpad 5L eller Q-pad CT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå