Zippi Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 hjertelig takk alle sammen. keep it comming. Lista må bli lang, har en lang helg med masse fri forran meg snart. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hva med Saw filmene? Fortsatt ikke fantasy, men jeg liker de godt, veldig mystisk. Igjen er det veldig sånn "Hva faen skjer!?" greier. Se alle tre på en kveld, hvis du ikke har sett dem før. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg tror The Crow er midt i blinken for deg, selv om det ikke er så mye "skrekk" i den. Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kan slenge inn filmen Feast Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 ang. Alien, jeg tror det er fordi jeg ble tvunget til å se den filmen av storebroren til en kompis, som niåringer pisset vi nesten på oss. 7679443[/snapback] Isåfall vil jeg nesten anbefale å anskaffe alle 4 filmene og se dem. De er ikke så skumle som da man var ni år. Alien-maraton + Alien vs Predator, da har du mange timer underholdning. Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Pan's Labyrinth kan jo kalles skrekkfilm, fantasy er den ihvertfall. Fantastisk god film uansett. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Pans Labyrint var fantastisk. Lenke til kommentar
M@ggii Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Den var merkelig og jeg får den ikke helt ut av hode. Har en følelse av at den kunne vert 5 timer lenger uten at den hadde blitt kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå