Gå til innhold

Heller abort enn barn?

Anbefalte innlegg

Syns dette er fantastisk. Vi trenger mer abort, det er alt for mange mennesker på denne jorden. Det er hvertfall en mye bedre løsning enn å slutte å ha sex.

7687063[/snapback]

Trenger fler aborter? :mad:

For en usmaklig kommentar! Her snakkes det om for mange avbrutte svangerskap. Ikke om etnisk rensing! Man behøver ikke slutte ha sex som reduksjonsmiddel av antallet uønskede graviditeter.

Noe av det som diskuteres her er blandt annet bruk av prevensjon, men det vet du kanskje ikke hva er? :ohmy:

Enkelte av de som avbryter et svangeskape befinner seg kanskje i en livssituasjon som tilsier at dette for dem vil være den beste løsningen? Jeg tror_velger tro at flertallet tenker seg nøye om før de velger noe så personlig dramatisk som en abort jo er. De som benytter abort som prevensjonsmiddel... Bent ut sakt forkastelig! :(

Endret av asoris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Barn har det best om de er ønsket. Er vel ingen som har uttalt noe annet.

Unngå uønsket gravidetet=prevensjon. Ikke abort.

7688289[/snapback]

Det enkleste, beste for kvinnen og billigste for myndighetene er at man bruker prevensjon til en hver tid. Men av og til har man ikke tid, man har slurvet med p-piller, kondomet sprekker, p-pillene funker ikke og gudene vet. Uansett hvor mye man bruker prevensjon så kan man bli gravid. Med andre ord, aborter vil foregå selv om alle damer knasker p-piller.

Lenke til kommentar
Det enkleste, beste for kvinnen og billigste for myndighetene er at man bruker prevensjon til en hver tid. Men av og til har man ikke tid, man har slurvet med p-piller, kondomet sprekker, p-pillene funker ikke og gudene vet. Uansett hvor mye man bruker prevensjon så kan man bli gravid. Med andre ord, aborter vil foregå selv om alle damer knasker p-piller.

7688344[/snapback]

Jeg er enig og skjønner det du sier her. Slikt skjer.

Men ikke med 50%

Lenke til kommentar

7688344[/snapback]

Jeg er enig og skjønner det du sier her. Slikt skjer.

Men ikke med 50%

7688510[/snapback]

50% av de som ble gravide. Selvsagt ikke med alle, men trolig med mange. Jeg ser uansett ingen grunn til å moralisere over folk som velger å ta abort. Det er deres valg og de har sine grunner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...