Theo343 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Crossfire er nå som SLi. Man trenger ikke lenger masterkort osv. Endret 9. januar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 3Dfx hadde derimot noen kort med 4 VSA-100 prosessorer, men de kom vist aldri ut på markedet (bortsett fra en og annen Engineering sample på ebay) 7679281[/snapback] Nei kom ikke ut på markedet pga. Nvidia kjøpte dem opp. De sleit med Biosen på det kortet samt at Nvidia slo dem på hastigheten før kortet skulle lanseres, de tapte en del på dette i forhold til ferdigPC markedet. Tatt etter hukomelsen. Har et bilde en plass med dette kortet og 6 (tror jeg det var) prossessorer. Skal se om jeg finner det Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Dette tipper jeg? http://en.wikipedia.org/wiki/Voodoo_5_6000 Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Elegant utføring av ekstern strøm.. Også hele 5V da gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå