Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er mine rettigheter som elev?

Varmo

Anbefalte innlegg

§ 7-7 Ved gjentatt brudd på reglene i videregående skoler og voksenopplæringssentrer, kan telefonen beslaglegges for inntil en uke.
Hvor i all verden skal de ha lov til å inndra telefonen i en uke hos elever ved videregående skole? Jeg vil påstå at man har et større behov for telefon når man går VGS, da mange elever er borteboere og mobilen er eneste telefon de har.

7704870[/snapback]

Vet ikke. Spør kommunen.

Det er neppe en regel noen benytter seg av, skulle jeg tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
§ 7-7 Ved gjentatt brudd på reglene i videregående skoler og voksenopplæringssentrer, kan telefonen beslaglegges for inntil en uke.
Hvorfor i all verden skal de ha lov til å inndra telefonen i en uke hos elever ved videregående skole? Jeg vil påstå at man har et større behov for telefon når man går VGS, da mange elever er borteboere og mobilen er eneste telefon de har.

7704870[/snapback]

er akkurat som å si at du ikke skal miste lappen fordi du hadde drukket og så kjørt. Vet du at tingen er viktig for deg så bryter du ikke regler slik at du står i fare for å miste den. Da er det egen dumskap som er skyld i det, ikke noe regelryttere blant lærerene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...