Stian89 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hei. Jeg veier vanligvis 79kg, men har de siste 4-5 dagene hatt høy feber, halsinfeksjon og skallebank. Har vært sengeliggende mesteparten av dagene, og spiser meget minimalt. Klarer kun å få i meg noen knekkebrød og litt frukt om dagene. Jeg har nå gått ned mangfoldige kilo i vekt, og lurer på hvordan det blir når jeg begynner å trene og spise skikkelig igjen. Vil jeg ha en rask vektøkning, altså komme meg opp i normal vekta i løpet av få uker, eller vil det ta mye lengre tid? Kjipe greier. Mvh Stian edit: småleif Endret 9. januar 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ja du kommer fort opp i vekt igjen. Det er minimalt muskler og fett som har blitt borte, hvis noe i hele tatt. Vekt tapet skyldes flere ting, mye veske har blitt borte, lite næring i systemet pluss mange andre faktorer. Bare fokuser på at du har fått "hvilt" kroppen litt, og at du mer motivasjon til å komme tilbake sterkere. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Kunne ikke sagt det bedre, muskeltapet er nok lik null. Bare pass på å få regelmessigheten i spisingen tilbake før du tar deg helt ut på trening. Man må alltid passe på etter sykdom da kroppen ikke er 100%. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Man går oftest opp i vekt til normalen igjen i løpet av noen få dager. Bare pass på å spise og drikke mye, og hvile nok. Jeg avsluttet en penicillin-kur i går, tenkte å prøve meg på trening men klarte ikke noe. Ble støl av ingenting, måtte gi opp før jeg ble andpusten/fikk pump, ++. Har bestemt meg på å la kroppen få hvile og hente seg inn igjen i ca 4 dager. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Takker for svar, dette var fint å høre : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå