johnpd Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Skal ha et nytt digitalkamera jeg kan bruke på fjellet og på sjøen og trodde endelig noen hadde laget et kamera jeg kunne bruke. men når jeg ser på bilder så ser det ikke ut som om Olympus Mju 720 SW og 725 har linsedeksel. Noen som vet? Synes det virker skummelt med kamera som ikke har linsedeksel, et lite uhell så e linsen oppskrapet og kamera ødelagt... eller? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Olympus Mju 725 SW har i alle fall linsedeksel, og jeg blir svært overrasket om ikke 720 også har det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det ser bare ut som det ikke har linsedeksel. Det har en liten luke som glir over objektivet når det slås av, men når kameraet er slått på, er denne luken gjemt inne i kameraet. Lenke til kommentar
johnpd Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 har lest litt på andre forumer og mju725sw har fått mye kritikk ka me Fujifilm FinePix F30 noen som kan anbefale? +/- ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå