Halfman Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 jeg lurer kjapt om det går an og bytte skjermkort på min HP Pavilion zd8000 som har et Ati Radon Mobility x600. er det mulig og bytte, siden det ikke er itergrert? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 nei, dessverre, skjermkortet er fortsatt loddet fast på hovedkortet. Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 hmm.. ok. teit måte og skrive det på da.. ''externt skjermkort'' da blir det ny laptop etter vært da =) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 har mine tvil til kompetansenivået til den som skrev "eksternt skjermkort" om den maskinen da eksterne skjermkort for bærbare fins jo ikke (enda, men er på vei)... Lenke til kommentar
SiBC Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 http://www.hardware.no/nyheter/baerbar_pc/..._baerbare/34994 denne kommer jo på markedet snart, kan bli interresant for mange gamere som sitter med laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå