exin89 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Har nå laget et bilde i photoshop som jeg skal bruke som "windows loading" screen, og jeg vil ha en hvit kant rundt den sorte teksten. Vet ikke hvordan jeg skal få til det uten å tegne det for hånd. Noen som vet dette. Kan ikke bruke noen effekter eller noe ser det ut til, iogmed at jeg bruker 16farger mode. Endret 14. januar 2007 av exin89 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Riktig plassering: Forum > Digital foto og video > Bilderedigering og programvare Du finner det under Effekts i menyen elns, tror jeg. *installere PS* Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er ingen meny som heiter Effects... exin89: Med tekstlaget aktivt, klikk på nederst til venstre i Layer-vindauget og vel Stroke frå menyen som kjem fram. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Er det mulig å få til dette hvis jeg bare har alt på ett layer, altså ikke eget text layer. Evt hvit kant rundt alle sorte detaljer på en rød bakgrund. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Du kan markere teksten og velge Edit --> Stroke i staden. Om teksten er det einaste svarte, vil den enklaste måten å markere den vere å gå til Select --> Color range. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Takk det funka bra. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Riktig plassering:Forum > Digital foto og video > Bilderedigering og programvare Blir litt lettere for oss moderatorer om dere rapporterer slikt istedenfor å opplyse dette i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå