Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[email protected] - Flere som har fått?

Anbefalte innlegg

Har fått en mail fra tilsynelatende NGT.

Er det noen flere som også har dette?

Det som gjør mailen mistenksom er at den er på engelsk, og vil at jeg skal "bekrefte" en link i mailen. Ellers vil kontoen bli slettet :p

Dear Valued Member,

According to our terms of services, you will have to confirm your e-mail by the following link, or your account will be suspended within 24 hours for security reasons.

http://www.broadpark.no/confirm.php?accoun...t;@broadpark.no

After following the instructions in the sheet, your account will not be interrupted and will continue as normal.

Thanks for your attention to this request. We apologize for any inconvenience.

Sincerely, Broadpark Abuse Department

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok bare spam :p

Linken peker til contact.abusecenter.info/confirmation_sheet.pif

Regner med at hvis jeg trykker linken, så vil jeg bare bekrefte at mailen finnes, og jeg vil motta enda mer spam. Men hvordan blir det registrert at det er min mail som blir trykket, da dette ikke blir nevnt i linken som blir trykket på. Regner med at den som står synlig i mailen er fake.

Lenke til kommentar

Er vel ikke værre end å ta telefonen å ringe NGT - da får du det jo oppklaret!

Edit\ Om det er noget skummelt - bør du uannsett kontakte NGT, så dei kan få det stopppet (etterforsket).

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar

Haha, jeg fikk en krass mail fra "FBI" som var videresendt fra abuse-folka på NGT, de trodde sikkert den var ekte hehe. "FBI" ville ha svar på hvorfor jeg hadde vært på 30 ulovlige sider, og sendte med en .zip-fil med listen over disse ulovlige sidene, var selvsagt et virus. Håper ikke NGT var lure nok til å åpne vedlegget før de sendte den til meg :D

Lenke til kommentar
Haha, jeg fikk en krass mail fra "FBI" som var videresendt fra abuse-folka på NGT, de trodde sikkert den var ekte hehe. "FBI" ville ha svar på hvorfor jeg hadde vært på 30 ulovlige sider, og sendte med en .zip-fil med listen over disse ulovlige sidene, var selvsagt et virus. Håper ikke NGT var lure nok til å åpne vedlegget før de sendte den til meg :D

7678647[/snapback]

Sikker på at den eposten virkelig kom fra NGT?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...