Dr.Gonzo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Nine Inch Nails er headliner på Øya 8.8 Lenke til kommentar
hanaud Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Audunbakkenfestivalen 2007 Lørdag 4 august - Med frokostkonserter søndag 5 august Arrangeres i skogen på toppen av et nedlagt grustak på Disenå i Sør-Odal (6 mil fra Oslo - like ved Årnes og Skarnes) Foreøpig klare artister er: Pirate Love, Cerrato og Yoko Rød. Mere og større godbiter kommer! Audunbakken er en ”hjemmesnekret” profil. De plasserer ut mange sofaer, stålamper, stuebord, 70-talls gardiner etc, og lager koselig stuekroker. De har hjemmelaget lapskaus, Scena har dem bygget selv og til og med toalettene har dem bygget selv. De har heller ikke reklame på selve festivalplassen. Audunbakkenfestivalen ble avholdt for første gang i 2003 i hagen til Audun som startet det hele. En konge festival som skiller seg ut blant alle andre. Alle bør komme på denne i år og se hvor bra den er. Følg med på : www.audunbakken.com Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Så ikke parkenfestivalen noen plass jeg, mulig jeg har oversett den? Fetivalen er i allefall i Bodø, i Rensåsparken og på diverse utesteder, som rock café og Sinus. http://parkenfestivalen.no/ Festivalen var konge i fjor, håper den blir enda bedre i år. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hva med Skjærgårdsfestivalen? Det er en kristen musikkfestival som blir holdt fra 2. til 8. juli nær Kristiansand om jeg ikke tar helt feil.. Var der i fjor, va veldig kjekt, men kan ikke i år.. Hjemmesiden: www.sginfo.no Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Avlyst: Slayer, Roskilde Festival, DK. Endret 7. april 2007 av Jan-Erik Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Dipset er bekreftet til Hovefestivalen!!! Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Han trodde sikkert det var en gospel-festival. 8323919[/snapback] Var vel et par gospel/soul artister/band der, men det var utrolig bra musikk! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 En post gikk på person og ble slettet, sammen med et par andre poster som ga denne kontekst. Festivaltid er hyggetid, prøv å hygge dere her i tråden også. Geir Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kunne ingen admin få plottet inn disse i den kalenderen på diskusjon.no som foreløpig bare brukes til bursdagsbarn <3 Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Brutal Assault !! 09 - 11. 08. 2007 Jaroměř, CZechia Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor VADER ENSLAVED DEICIDE BELPHEGOR GORGOROTH IMMOLATION RED HARVEST ROOT SATYRICON BY NIGHT CATARACT CEPHALIC CARNAGE ADOR DORATH DEPRESY DIE APOKALYPTISCHEN REITER DISMEMBER DYING FETUS E-FORCE ENSIFERUM ABORTED GOREROTTED KATATONIA LE SCRAWL LENG TCH'E MADBALL MADDER MORTEM MITHRAS ONSLAUGHT PAIN SATURNUS THE BLACK DAHLIA MURDER TO-MERA UPRISE more tba Endret 10. april 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hammerslag festival 2007 Største headliner til nå: Gorgoroth Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Slottsfjellfestivalen update: Of Montreal (US) Gorgoroth Valentourettes Black Debbath Cumshots Grand Alchemist Dimension F3H El Cuero Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Dårlig updating av emnestarteren Lenke til kommentar
Visi Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Leste gjennom alle sidene, vet om en festival som ikke er nevnt Skaustock Blir holdt i Rendalen, Hedmark, Norge, er et par - tre timers kjøretur nord for Oslo http://www.skaustock.com/ Blir holdt for andre gang i år Hovedtrekkplasteret er vel Stonegard, men det er med en del andre norske band, pluss en del lokale band, faktisk noen i klassa mi som arrangerer dette, og har et band som skal være med... Endret 13. april 2007 av Visi Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Musikkfest Oslo - Gratis! Når: Lørdag 2. juni Hvor: Oslo, ca. 25 scener rundt om i byen Band: NA (annonseres i Mai) Endret 17. april 2007 av Überadri Lenke til kommentar
hanaud Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Nye artister til Audunbakken 2007 - (Lør 4 aug - Søn 5 aug) The Sounds The Grand Se www.audunbakken.com for mere info Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Avlyst: Slayer, Roskilde Festival, DK. 8324015[/snapback] Fy flate så sint jeg ble. Kunne skikkelig tenkt meg på Øya, men da er jeg i statene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Dårlig updating av emnestarteren 8374178[/snapback] Er desverre veldig opptatt for tiden, så har rett og slett ikke hatt tid. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du kan oppdatere Vikafestivalen i Mo i Rana med Lauryn Hill, Europe, Sivert Høyem, Morten Abel, Superfamily og Karpe Diem Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tror det blir en kombinasjon av The Who på Quarten og Hovefestivalen på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg