Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 For at ting skal bli litt lettere for min del, kan dere som foreslår nye festivaler skrive litt mer utfyllende innlegg? Link til hjemmeside, tid, sted og kort oversikt over bekreftede band hadde vært fint. Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 queens of the stone age til Hove Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 kan ikke se det, så jeg sier The Killers til Hove Lenke til kommentar
tondren Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Countryfestivalen Seljord Seljord, Telemark. 26/7 - 29/7 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Carlene Carter (US)Anna Fermin's Trigger Gospel (US) Hellbillies Vassendgutane Sunny Sweeney (US) Billy Dee (US) Åsmund Åmli Band Willy Clay Band (SVE) Southpaw (UK) The Tenderhearts (UK) Jake & The Spitfires (SVE) Cheating' Hearts (SVE) STU (SVE) Harald Thune Terje Sending Cookies n' Beans (SVE) Jahn Dahlen & The Shotgun Riders Bob Haley Stuart Warburton (UK) Bente Torgersen with the Chain Gang Roger Andrè & Urban Cowboys Rio Bravo Tormod & Bror Einar Howdy Hanserud Big-B Dansebandfestivalen i Seljord Sljord, Telemark. 5/7 - 8/7 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lasse StefanzOle Ivars Anne Nørdsti Mats Bergmans Tor Endresen Scandinavia Steinar Engelbrektson Lasse Johansens Contrazt PK & Dansefolket Can Dance Fernando Face 84 Pegasus Arve Halvors Neil Wilde Countryfestivalen i Skjåk Skjåk, Oppland. 28/6 - 1/7 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HEATHER MYLES (USA)DANNI LEIGH (USA) WENDEL ADKINS (USA) VASSENDGUTANE (NOR) ALA BONCOL (PL) NASHVILLE (NOR) BENTE & THE CHAINGANG (NOR) HOLMEN BAND (NOR) NEVER PICKED COTTON (NOR) THE BAKERSFIELDS (NOR) SYNNØVE AANENSEN (NOR) THE LUSATIAN GRASS (CZ) ROOT'N TOOT'N (GB) COUNTRY CATTIN' (GB) SIVERT BJØRDAL BAND (NOR) CORNER BOYS (NOR) GLEDESKOMPANIET (NOR) TIM O' CONNOR DUO (UK) Fant ut jeg fikk slenge inn litt info om festivalene i Seljord siden jeg jobber der Og om Skjåk siden jeg bor der Endret 10. mars 2007 av tondren Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) CocoRosie til Øya. Knall! og My Midnight Creeps Endret 11. mars 2007 av Dassen Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Satyricon til Stavernfestivalen Ane Brun til Slottsfjellfestivalen (Oh Yeah ) Lenke til kommentar
Subtacto2007 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Legendariske Aunt Mary gjenforenes og spiller på Subtacto i Holmenkollen i sommer! Bandet skulle ha spilt på den første Ragnarockfestivalen i Holmenkollen i 1973, men store forsinkelser i tidsplanen gjorde at de aldri kom seg på scenen! Nå får de sjansen 34 år etterpå... Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Sivert Høyem og Hot Organ bekrefta til Vinjerock Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Die Ärzte er glemt på "Rock am Ring" . Lenke til kommentar
sekt Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Full lineup til download 07 DOWNLOAD 2007 MY CHEMICAL ROMANCE (FRIDAY 8 JUNE) LINKIN PARK (SATURDAY 9 JUNE) IRON MAIDEN (SUNDAY 10 JUNE) 30 SECONDS TO MARS, BOWLING FOR SOUP, BRING ME THE HORIZON, BUCKCHERRY, DRAGONFORCE, DEVILDRIVER, DIMMU BORGIR, DREAM THEATER, ENTER SHIKARI, EVANESCENCE, GALLOWS, KILLSWITCH ENGAGE, KORN, LAMB OF GOD, MACHINE HEAD, MARILYN MANSON, MEGADETH, MÖTLEY CRÜE, SHADOWS FALL, SLAYER, TURBONEGRO, VELVET REVOLVER, WOLFMOTHER Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Da er festivalene i guiden (fra og med Norge til og med Tyskland) oppdatert. Har valgt å ikke legge til flere nye festivaler foreløpig, da jeg vurderer å lage en egen nettside for guiden min, da dette vil gjøre ting mye lettere mht. oppdateringer og man vil få bedre oversikt. Dette er enda i planleggingsfasen, pluss at jeg ganske opptatt med en del andre ting for tiden. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Står ikke noe om det på festivalens hjemmeside, men hvis vi ser på bandets foreløpige tour oversikt.... Motörhead til Steinkjerfestivalen? Håper virkelig det Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Liker ikke å pirke, men skal ikke Mötley Crüe spille på Download Festival? Lenke til kommentar
Alabaster Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Står ikke noe om det på festivalens hjemmeside, men hvis vi ser på bandets foreløpige tour oversikt.... Motörhead til Steinkjerfestivalen? Håper virkelig det 8220021[/snapback] Fyttirakkern, JA! Håper det stemmer. Jeg skal hvertfall dit uansett :] Lenke til kommentar
sekt Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Liker ikke å pirke, men skal ikke Mötley Crüe spille på Download Festival? 8221188[/snapback] Jo, se 5 poster opp. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Liker ikke å pirke, men skal ikke Mötley Crüe spille på Download Festival? 8221188[/snapback] Jo, se 5 poster opp. 8221425[/snapback] Aha. Bra å få det bekreftet . Lenke til kommentar
froeya Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Southside (Tyskland), Weigendorf (Tyskland) og kanskje Rock im Park... Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 MIDNATTSROCKEN (Norge- Finnmark - Lakselv) Midnattsrocken Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ganske stor oppdatering til Øyafestivalen, tror det er enklest å bare kopiere inn for deg: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Amulet Amy Winehouse (UK) Anja Garbarek The Besnard Lakes (CA) BigBang Bjørn Torske Bloodlights Bonde Do Role (BR) Boredoms (JP) CocoRosie (US) Deadends Eagles Of Death Metal (US) The Go! Team (UK) Gogol Bordello (US) The Grand Hanne Hukkelberg Heroes & Zeros The Hold Steady (US) Ida Maria Jazkamer Justice (FR) King Midas Lady Sovereign (UK) Lily Allen (UK) The Lionheart Brothers Malajube (CA) Maribel Matt and Kim (US) The Moving Oos My Midnight Creeps New Violators New Young Pony Club (UK) Pleasure Primal Scream (UK) Rockettothesky Roky Erickson (US) Shining Shit City Sivert Høyem & The Volunteers Skambankt Spoon (US) Tinariwen (ML) TTC (FR) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg