NightKeeper Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 The Who til Quart. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 The Who til Quart. 7898482[/snapback] ...og Roskilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Se der ja, nå fikk jeg veldig lyst til å dra til enten Quartfestivalen eller Roskildefestivalen. The Who er et band jeg virkelig har lyst til å se live. Forresten så ser det ut til at Aerosmith blir en av headlinerne på Sweden Rock. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Belgia: Graspop Metal Meting 22.-24.juni Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BLIND GUARDIAN THERION SABATON GRAVE DIGGER VADER 1349 PAIN OF SALVATION AMORPHIS KORN LIFE OF AGONY CANNIBAL CORPSE TIAMAT DIMMU BORGIR ME FIRST & THE GIMME GIMMES SIRENIA BRUTAL TRUTH DROWNING POOL ATHEIST BLACK LABEL SOCIETY CHILDREN OF BODOM AMON AMARTH FINNTROLL MOONSORROW DEVIL DRIVER KORPIKLAANI IN THIS MOMENT TURISAS ELUVEITIE Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 The Who til Quart. 7898482[/snapback] Ikke glem The Roots og Karpe Diem Lenke til kommentar
czr Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Norge, Notodden Metal Heart Festival August 17-18 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Testament UDO Jorn Morgana Lefay Pagans Mind Dødheimsgard Circus Maximus Vreid, Zyklon Seventh Wonder Endret 10. februar 2007 av Arnenonym Lenke til kommentar
YBD Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Metallica til Roskilde (kilde) Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Må bli klistret, så man finner den lettere Vil til enten hove eller WFF Lenke til kommentar
LaBam Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Metallica til Roskilde (kilde) 7913751[/snapback] Er det sikkert at de kommer? Leste på hjemmesiden deres og der står det ingenting sikkert.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er vel ikke offisielt bekreftet enda, nei. Men sannsynlig? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 My Chemical Romance til Hovefestivalen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Arcade Fire og Damien Rice til Hove. Gjorde godt dette etter mandagens booking av MCR. Gruser jo Quart. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Nye artister til Roskilde: MY CHEMICAL ROMANCE (US) TIËSTO (NL) Metallica er ikke offentliggjort enda da. Er bare rykter Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Metallica er ikke offentliggjort enda da. Er bare rykter Som Metallica selv har laget. Hinter i hvertfall til at de skal Danmark. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ja, men står da ikke noe om festival.... Er ikke alle band som liker å spille på festivaler feks. Vet at Metallica hva vært der før, men det er bare så kjipt om de ikke kommer Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Arcade Fire og Damien Rice til Hove. Gjorde godt dette etter mandagens booking av MCR. Gruser jo Quart. 7944831[/snapback] Gruser Quart? De har jo skaffet seg The Who. Et av de største bandene på kloden! MCR tl hovefestivalen. hahahahahahahahaha. Ville heller vasket dassene resten av mitt liv enn å vært på konsert med MCR. Skal inrømme at Hove har en utrolig sterk liste, ja så sterk at generel tror jeg quarten kommer til å slite, men tross dette har Quart booket The Who som jeg mener er rett og slett genialt! Hove mangler enda et skikkelig stort navn. Slayer skal da sies å være bra selv om jeg ikke har hørt på de. "Only Neil Young can save Arendal city..." Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hadde heldigvis ikke planer om å se MCR heller, satser på intimkonsert med Damien Rice på samme tidspunkt. Sikkert fett å se The Who, men sorry, Slayer, Mastodon, 120 Days, Arcade Fire, Damien Rice, Lamb of God ++ slår nok The Who uten Entwistle og Moon. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei. Hvor ville dere dratt? Download Festival eller Rock Am Ring? Jeg skal hovedsakelig reise for å se Linkin Park. Har sett en del filmer fra Rock Am Ring og syntes opptredene der er fantastiske. I tillegg så kommer Korn på Rock Am Ring noe som virker interessant.. Problemet er vel bare at det er i tyskland, med tanke på språk. Download Festival virker også kult. Der skal marilyn manson og så snakker de engelsk i tillegg.. Hvordan er det med aldersgrenser på disse to stedene? Noen som har vært der? Har SÅÅ lyst til å se linkin park. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Skal ikke de til København eller noe? Hørte de skulle åpne for et band kanskje..(skal sjekke det) EDIT: De skal åpne for Pearl Jam i Katowice, Polen. Kanskje ikk helt det du er på let etter da men... Endret 15. februar 2007 av Gaston Lenke til kommentar
maxM Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Lurer på hvorfor Metallica står på Roskilde? De er ikke annonsert på hjemmesiden til Roskilde. Veit at det står på hjemesiden til Metallica at de skal ta seg en turnerunde i Europa til sommern men ingenting er klart når det gjelder Roskilde (desverre) =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg