VikinGz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hva med Sommerfestivalen i Selbu? Gleder meg til å se hva de får til i år på steinkjerfestivalen... i fjord var det dumdum boys, mara craig (eller hva hu nå enn heter) papperboys, seigmenn +++++++ Så skal bli spennede og se Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Bor du i trøndelag finnes det egentlig ingen unnskyldning for ikke å dra på Storåsfestivalen. Siste nytt derfra nå er disse artistene: Millencolin, Mari Boine, Cloroform, Temper, Keep of Kalessin, Snöras, The South, Ex-Girl, Lillasyster, Amulet og The Lionheart Brothers i tillegg til Hans Rotmo & Vømlingan. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Mangler du ikke scissor sisters på Quartfestivalen? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Mangler du ikke scissor sisters på Quartfestivalen? 7855191[/snapback] Står ingenting om det på quarten sine hjemmesider, selv om jeg leste det her om dagen på dagbla' Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 ja jeg ser det.. var sikkert bare et rykte da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Da var Lamb Of God klare for Hovefestivalen. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Her er en til! 50 000 kommer visst, mange store navn..(jeg skal på den iallefall) 7679592[/snapback] Hurricane Festival 2007 Tid: 22.07-24.07.07 Sted: Scheeßel, Tyskland (mellom Hamburg, Bremen og Hannover) Artister så langt bekreftet: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Pearl Jam Beastie Boys Marilyn Manson Me first and Gimme Gimmes Bloc Party Die Fantatischen Vie Fotos Virginia Jetzt! Link 7680093[/snapback] 7681074[/snapback] Endret 2. februar 2007 av Gaston Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 bra tiltak Trv, dette må gjentas de kommende årene og Digg at jeg får gratis billett til By:Larm Lenke til kommentar
Subtacto2007 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du har glemt denne: Subtacto Progfest 2007 - Holmenkollen, Oslo 04.08.07 Foreløpige band (bare to mangler): Threshold (UK), Pendragon (UK), ACT (S), Magic Pie (N), White Willow (N) og Wobbler (N). Mer info på www.subtacto.com Per-Helge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Da ser det ut til at programmet for årets Infernofestival er klart. Første post er oppdatert. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ultra Music Festival 2007 En musikkfestival som er i Miami på 23/24 Mars. Hovedartister (for min del) Tiesto Paul Van Dyk Ferry Corsten Mauro Picotto Var veldig fornøyd med UMF 2006, og i år kommer enda flere store artister, selvom jeg synes Oakenfold kunne vært med i år. Det arrangeres på flere steder, utenom Miami; SAO PAULO UMF BRASIL PUERTO RICO UMF CARIBBEAN LOS ANGELES UMF LA NEW YORK ULTRA NY Lenke til kommentar
simenn Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 ny artist til roskilde: Band Ane (DK) Barnlig uskyld tilført komplekse grooves og loops.Den unge konservatoriestuderende Ane Østergaards små eventyr på laptoppen har på kort tid cementeret hende som en af electronica-genrens største talenter herhjemme. Hendes musikk er umiddelbart naiv, uskyldig og lidt melankolsk, men neden under knitrer og gnistrer det som i en ung vulkan. Band Ane udgav i 2006 sin debutplade Anish Music, som i februar måned i år indbragte hende Steppeulv-prisen i kategorien ’Årets håb.’ Derfor er hun inviteret til for andet år i træk at divertere festvalgængerne med en omgang elektronisk Alice i Eventyrland. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skambankt kommer til steinkjerfestivalen Viss man tror på det som står i avisa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 En musikkfestival som er i Miami på 23/24 Mars. Tror egentlig jeg skal begrense meg til Europeiske festivaler, ellers blir det så mye å holde styr på. Men takk for forslaget Lenke til kommentar
simenn Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) et par britiske festivaler til: Glastonbury (22-24. juni) The Who Arctic Monkeys Arcade Fire Bjork Mika Carling Weekend (Reading & Leeds Festival) (25-27. august) TBA Endret 6. februar 2007 av simenn Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 En musikkfestival som er i Miami på 23/24 Mars. Tror egentlig jeg skal begrense meg til Europeiske festivaler, ellers blir det så mye å holde styr på. Men takk for forslaget 7882429[/snapback] Skal man begynne og skrive ned alle verdens festivaler blir du nok alt for lei av å skrive Du kan oppdatere steinkjerfestivalen... står lengre oppe Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Norge: Malakoff rockefestival | Nordfjordeid, Sogn og Fjordane | 03.08 - 04.08 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor AmuletRockettothesky The Lionheart Brothers Waste Desperado The School Svelekameratane Treat Kjenner ikke til alle bandene, men jeg tror alle er norske. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Vikafestivalen i Mo i Rana (tidligere Sjonstock) 20-21 Juli http://www.vikafestivalen.no/ Samarbeider tett med Buktafestivalen i Tromsø, mye av samme bands. Trænafestivalen 5-8 Juli http://www.trena.net/v1/nyheter.php Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Flere danske band til Roskilde er kommet på listene: THE BROKEN BEATS (DK) Enkel pop med ild i bagen og vindende hooklines. MANI SPINX (DK) Dansk multikunstner og skæv singer-songwriter. MOI CAPRICE (DK) Københavnsk drømmepop med ondt i hjertet. OH NO ONO (DK) Heliumgaragefunkrock fra Nordjylland. THE PSYKE PROJECT (DK) Dansk ekstremmetal med nik i retning af Dillinger Escape Plan og Converge. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Svært bra og oversiktelig guide !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg