Gå til innhold

Den store PlayStation Network ID (PSN)-tråden

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-161766

PSN ID: Larstyle

Alder: 20

PS3 Spill: Socom: Confrontation, Unreal Tournament III, LBP, Far Cry 2, Saints Row 2, GTA IV, Call of Duty: Modern Warfare, Warhawk, Battlefield 1943, Fat Princess, Pain, Killzone 2.

Lenke til kommentar

psn id : coranub

alder 25

liker lange turer paa stranden og kvelder foran peisen. mangle headset, spiller gta4, burnout, warhawk, red alert 3 (heei sinnapels!) , ska kjope uncharted 2 snart. skriver paa min ps3, ettersom min pc er kaputt igjen lol

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

PSN ID: DrBabyCollector

Alder: 21

Spiller: Kun exclusives som har sinnsykt bra MP eller dødsgod singleplayer innenfor actionsjangeren, altså ikke så mye foreløpig.

Spiller litt little big planet og uncharted 1, har forhåndsbestilt uncharted 2 og skal ha meg fat princess. Multiplatforms blir på xboxen ettersom halve kameratgjengen min er der.

Så legg meg gjerne til, har blitt ganske god på uncharted 2 betaen ;)

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar

PSN ID: snigor

Headset? ja

Spill: Wipeout HD, Bf 1943, Bf Bad Company, Killzone 2, Little Big Planet, Uncharted, Ghostbusters, Assassin's Creed, Heavy Weapon, High Velocity Bowling, Smash Cars, Pain, Gran Turismo 5 P, Guitar Hero: WT, metallica, 3 og aerosmith.

Bare legge meg til, er med på det meste, selvom aimen ikke er helt på topp. Mangler liksom mus å aime med ;o

Er jo også en del spill som skal handles inn i løpet av høst-/vinteren. ;)

Endret av MamboJambo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

PSNID: larsmartin_83

Alder: 26

Headset: Jeppers

Spill: Uncharted 2, Mirrors Edge, CoD4, Socom Confrontation, Call of Juarez - Bound in Blood, Quake Wars og Resident Evil 5.

Edit: og Modern Warfare 2, såklart! :D

bare add i vei, har altfor få venner :p

Endret av Archeron
Lenke til kommentar

PSN: Cryflopp

Mic: Nei

Spill: Tekken 6 ( Really want someone to play with/against here) ,

Har også andre spill med multiplayer som GTA 4,Metal gear solid 4, Burnout pardise, Street Fighter 4, LBP , Saint Row 2, mirror edge ( muliplayer på det ? :p )

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-161766

PSN ID: Larstyle (Trenger flere folk på lista!) :!:

PS3 Spill: Socom: Confrontation, Unreal Tournament III, LBP, Far Cry 2, Saints Row 2, GTA IV, Call of Duty: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Warhawk, Battlefield 1943, Fat Princess, Pain og Killzone 2.

Mic: Ja!

Endret av medlem-161766
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...