Gå til innhold

Playstation 3 exclusives

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
R* holder på med et ekslusivt ps3 spill

"Rockstar vil benytte seg av Blu-ray-kapasiteten og CELL-prosessoren til PS3, og utvikle et spill som ingen andre av dagens konsoller står i stand til å takle, forteller Sony."

Kilde: catchgamer.no

9163662[/snapback]

Wow, my nyhetspost just got quoted :D

Lenke til kommentar
R* holder på med et ekslusivt ps3 spill

"Rockstar vil benytte seg av Blu-ray-kapasiteten og CELL-prosessoren til PS3, og utvikle et spill som ingen andre av dagens konsoller står i stand til å takle, forteller Sony."

Kilde: catchgamer.no

9163662[/snapback]

Wow, my nyhetspost just got quoted :D

9163732[/snapback]

Hæhæ pent :D

you go girl

Lenke til kommentar
Er det planlagt noe nytt F1-spill? For min del er det som allerede er ute vært en PS3 alene. (nesten :p ) Utrolig synd det ikke finnes noe formel 1 til 360. Håper PS3 kommer mer på rett kjøl med tiden nå, så blir det kjøp fra denne karen også. :)

9163065[/snapback]

enig..sitter og venter spent på neste F1 spill her i gården også, kjøpte ps3

på grunn av f1 spilla..;)

Lenke til kommentar
Nå gjenopplivde jo EA Nascar serien, så hvis den serien selger bra er det vel ikke umulig at de gjenoppliver F1 serien igjen?

9165112[/snapback]

f1 serien er ikkje død...kommer ett nytt hvert år..:)

f1 06 kom 23 mars..rekner med att 07 versjonen kommer i juni 08, utviklet

av studio liverpool som er eid av sony..

Lenke til kommentar
å herregud..!

måtte det fryse i underverden før EA får lage f1 spill igjen..herregud for eit møl..eg kan me hånden på hjerte si det var det verste spilla eg noko gang hadde fingrane i, uansett sjanger..

9165392[/snapback]

hahaha, fantastisk.

---

Uansett, serien til Sony er jo utrolig bra. Skjønner ikke hva mer dere trenger :hmm:

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
å herregud..!

måtte det fryse i underverden før EA får lage f1 spill igjen..herregud for eit møl..eg kan me hånden på hjerte si det var det verste spilla eg noko gang hadde fingrane i, uansett sjanger..

9165392[/snapback]

hahaha, fantastisk.

---

Uansett, serien til Sony er jo utrolig bra. Skjønner ikke hva mer dere trenger :hmm:

9165397[/snapback]

f1 serien til sony er kjempebra, og dei kan forsette og lage f1 spill alene, uten att

EA skal voldta sporten med sine spillbidrag..god grafikk, men alt anna nytteslaust..

Lenke til kommentar
å herregud..!

9165392[/snapback]

hahaha, fantastisk.

---

9165397[/snapback]

f1 serien til sony er kjempebra, og dei kan forsette og lage f1 spill alene, uten att

EA skal voldta sporten med sine spillbidrag..god grafikk, men alt anna nytteslaust..

9165416[/snapback]

Helt enig. Serien til Sony er kjempebra, og det siste spillet er ikke noe unntak. Gjennomført og bra, kjørfølelsen er noe av det beste på lenge. Fyfaen for en fartsfølelse det er i det spillet.

Lenke til kommentar
å herregud..!

9165392[/snapback]

hahaha, fantastisk.

---

9165397[/snapback]

9165416[/snapback]

Helt enig. Serien til Sony er kjempebra, og det siste spillet er ikke noe unntak. Gjennomført og bra, kjørfølelsen er noe av det beste på lenge. Fyfaen for en fartsfølelse det er i det spillet.

9165425[/snapback]

fartsfølelsen i f1 CE er fantastisk, men f1 06 til ps2 er faktisk meir realistisk med tanke på kjørefysikk, dei jobba nok litt for mykje med det grafiske kontra kjørefysikk i f1 CE kansje..;) den er knall, men kunne vore haaakket hvassere..:)

det kommer i 07 versjonen får me håpe, ilag med den etterlengta safetycaren..;)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...