Bebeluv Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Viss Mala bare får sett litt lengre opp så skjønner han nok det Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Mala som voknet nå og tenkte det var en god nyhet for folket, mens vi som er oppe tidlig har diskutert det alt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Haha dere gjikk 5 på ja. Tenkte nok det. Lurte dere alle trill rundt der ja...eh. *ro ro til fiskeskjær, no må mala våkne her* Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 vurdere her om jeg og skal legge opp link til nyheten. Slik vi kan bruke den en gang til for diskusjonens skyld. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Er det planlagt noe nytt F1-spill? For min del er det som allerede er ute vært en PS3 alene. (nesten ) Utrolig synd det ikke finnes noe formel 1 til 360. Håper PS3 kommer mer på rett kjøl med tiden nå, så blir det kjøp fra denne karen også. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 R* holder på med et ekslusivt ps3 spill "Rockstar vil benytte seg av Blu-ray-kapasiteten og CELL-prosessoren til PS3, og utvikle et spill som ingen andre av dagens konsoller står i stand til å takle, forteller Sony." Kilde: catchgamer.no Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Satser på dette også Gooodie fysikk Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 R* holder på med et ekslusivt ps3 spill "Rockstar vil benytte seg av Blu-ray-kapasiteten og CELL-prosessoren til PS3, og utvikle et spill som ingen andre av dagens konsoller står i stand til å takle, forteller Sony." Kilde: catchgamer.no 9163662[/snapback] Wow, my nyhetspost just got quoted Lenke til kommentar
th0 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 R* holder på med et ekslusivt ps3 spill "Rockstar vil benytte seg av Blu-ray-kapasiteten og CELL-prosessoren til PS3, og utvikle et spill som ingen andre av dagens konsoller står i stand til å takle, forteller Sony." Kilde: catchgamer.no 9163662[/snapback] Wow, my nyhetspost just got quoted 9163732[/snapback] Hæhæ pent you go girl Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Er det planlagt noe nytt F1-spill? For min del er det som allerede er ute vært en PS3 alene. (nesten ) Utrolig synd det ikke finnes noe formel 1 til 360. Håper PS3 kommer mer på rett kjøl med tiden nå, så blir det kjøp fra denne karen også. 9163065[/snapback] enig..sitter og venter spent på neste F1 spill her i gården også, kjøpte ps3 på grunn av f1 spilla.. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Nå gjenopplivde jo EA Nascar serien, så hvis den serien selger bra er det vel ikke umulig at de gjenoppliver F1 serien igjen? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Nå gjenopplivde jo EA Nascar serien, så hvis den serien selger bra er det vel ikke umulig at de gjenoppliver F1 serien igjen? 9165112[/snapback] f1 serien er ikkje død...kommer ett nytt hvert år.. f1 06 kom 23 mars..rekner med att 07 versjonen kommer i juni 08, utviklet av studio liverpool som er eid av sony.. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Joda, men tenkte på den F1 serien som EA hadde før. Konkurranse er bra vettu. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 å herregud..! måtte det fryse i underverden før EA får lage f1 spill igjen..herregud for eit møl..eg kan me hånden på hjerte si det var det verste spilla eg noko gang hadde fingrane i, uansett sjanger.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) å herregud..! måtte det fryse i underverden før EA får lage f1 spill igjen..herregud for eit møl..eg kan me hånden på hjerte si det var det verste spilla eg noko gang hadde fingrane i, uansett sjanger.. 9165392[/snapback] hahaha, fantastisk. --- Uansett, serien til Sony er jo utrolig bra. Skjønner ikke hva mer dere trenger Endret 29. juli 2007 av Haansi Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 å herregud..! måtte det fryse i underverden før EA får lage f1 spill igjen..herregud for eit møl..eg kan me hånden på hjerte si det var det verste spilla eg noko gang hadde fingrane i, uansett sjanger.. 9165392[/snapback] hahaha, fantastisk. --- Uansett, serien til Sony er jo utrolig bra. Skjønner ikke hva mer dere trenger 9165397[/snapback] f1 serien til sony er kjempebra, og dei kan forsette og lage f1 spill alene, uten att EA skal voldta sporten med sine spillbidrag..god grafikk, men alt anna nytteslaust.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 å herregud..! måtte det fryse i underverden før EA får lage f1 spill igjen..herregud for eit møl..eg kan me hånden på hjerte si det var det verste spilla eg noko gang hadde fingrane i, uansett sjanger.. 9165392[/snapback] hahaha, fantastisk. --- Uansett, serien til Sony er jo utrolig bra. Skjønner ikke hva mer dere trenger 9165397[/snapback] f1 serien til sony er kjempebra, og dei kan forsette og lage f1 spill alene, uten att EA skal voldta sporten med sine spillbidrag..god grafikk, men alt anna nytteslaust.. 9165416[/snapback] Helt enig. Serien til Sony er kjempebra, og det siste spillet er ikke noe unntak. Gjennomført og bra, kjørfølelsen er noe av det beste på lenge. Fyfaen for en fartsfølelse det er i det spillet. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Synes EA spillene var bra jeg. Samtlige av dem har jo høyere score på gamerankings enn hva PS3 spillet har. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) å herregud..! måtte det fryse i underverden før EA får lage f1 spill igjen..herregud for eit møl..eg kan me hånden på hjerte si det var det verste spilla eg noko gang hadde fingrane i, uansett sjanger.. 9165392[/snapback] hahaha, fantastisk. --- Uansett, serien til Sony er jo utrolig bra. Skjønner ikke hva mer dere trenger 9165397[/snapback] f1 serien til sony er kjempebra, og dei kan forsette og lage f1 spill alene, uten att EA skal voldta sporten med sine spillbidrag..god grafikk, men alt anna nytteslaust.. 9165416[/snapback] Helt enig. Serien til Sony er kjempebra, og det siste spillet er ikke noe unntak. Gjennomført og bra, kjørfølelsen er noe av det beste på lenge. Fyfaen for en fartsfølelse det er i det spillet. 9165425[/snapback] fartsfølelsen i f1 CE er fantastisk, men f1 06 til ps2 er faktisk meir realistisk med tanke på kjørefysikk, dei jobba nok litt for mykje med det grafiske kontra kjørefysikk i f1 CE kansje.. den er knall, men kunne vore haaakket hvassere.. det kommer i 07 versjonen får me håpe, ilag med den etterlengta safetycaren.. Endret 29. juli 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå