Gå til innhold

Playstation 3 exclusives

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt som ikke kommer fra Take 2 elr Rockstar er BS :innocent:

Som sagt så skal det ikke mye til for at det kommer til 360, sier seg selv at dem vill tjene penger på spill, og seff satser dem på en maskin som har solgt 11mill maskiner, når dem ikke har noen som helst avtale med Sony.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe imot at L.A Noire kommer på X360 egentlig bare posetivt at alle kan få adgang til gode spill som kommer fra Rockstar :)

Men MGS serien og FF serien som det har vært mye snakk om syns jeg kan være ekslusive, med en gang jeg hører Metal Gear og Final Fantasy tenker jeg på Playstation så får håpe disse blir ekslusive.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

UT er vel bekreftet "timed", men haze er jeg mer usikker på gitt.. Utalelser som "PS3 er det eneste stedet du kan spille dette på i jula" osv KAN indikere at det vil komme på andre platformer.. Men jeg har ikke sett noen bekreftelse på dette enda..

Lenke til kommentar
Haze kommer nå bare til PS3. Leste bare startinnleggene så kan hende noen har sagt det før meg.

9072840[/snapback]

IGN: There has been a ton of speculation about Haze becoming a PS3 exclusive. Now that it's official, can you talk a bit as to why you've decided to go "PS3 only?"

Dave Doak: PlayStation has always been something of a spiritual home for us, so we're delighted to be developing this game exclusively for PlayStation 3. The combination of its raw processing power and the versatility of the PlayStation Network make the PS3 the ideal platform for Haze.

Tony Key: Free Radical has an extraordinary history of developing on Sony consoles, and as their first offering in the next generation, it was a natural fit to launch Haze exclusively on the PS3 this holiday. This pedigree combined with Ubisoft's reputation for top quality FPS games and the power of the PS3 creates a recipe for success.

IGN: Is it a permanent exclusive or will it be timed, ala Oblivion?

Key: Haze will only be found on PS3 this holiday season, and will remain exclusive through the first quarter of the calendar year.

Så Haze blir nok bare tidsbegrenset eksklusiv til PS3.

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...