Gå til innhold

Playstation 3 exclusives

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Det finnes på xbox 360 og til pc ;)

7843202[/snapback]

du kødder nå ja? jeg har liksom fått med meg d ja:P

men ikke alle viste at det OGSÅ skulle komme til ps3 sidn tidligere TES spillet morrowind ikke kom til ps2

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kødder nå ja? jeg har liksom fått med meg d ja:P

men ikke alle viste at det OGSÅ skulle komme til ps3 sidn tidligere TES spillet morrowind ikke kom til ps2

7858953[/snapback]

Og du kødder nå? Du har lest hva tittelen på tråden er ikke sant?

7858961[/snapback]

EDIT: glem det..eg tog'an..sorry for alt bryet

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Mulig Mercenaries 2 kommer til xbox360!

"Developed by Pandemic Studios, the title has now found a publisher in EA, stepping into breach with a release date scheduled for later this year.

This is great news on two counts; one, the game is going to receive a huge marketing and advertising campaign - refreshing the gaming masses collective memory that Mercenaries 2 will offer fun filled carnage as you fulfil the role of a mercenary for hire, working for the highest bidder in a world on the brink of World War III. Secondly and more importantly; EA has a tendency to publish their games on multiple formats. And EA loves Xbox 360!

Currently, Mercenaries 2 is only confirmed for the PS3 but as we have witnessed before on the next-gen, exclusive titles are hard to come by. The likes of Assassin’s Creed, GTAIV and Virtua Fighter 5 have already made the leap from PS3 to Xbox 360, so it’s not exactly rocket science to believe that Mercenaries 2 could do the same."

Bør vel tas med en stor type salt, men vi kjenner alle EA godt nok til å vite at esklusiver er ikke noe man kjennetegner de med

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...