Dragoncrest Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Heavy Rain er vel heller ikke PS3 exclusive (heldigvis), det skal vel komme på både PS3, X360 og PC. Link Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Skal fikse listen når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vet ikke om det var målet til trådstarter å ramse opp samtlige eksklusive titler, uansett om de er skikkelige kvalitetsspill som MGS og GT eller middelmådige spill. Greit å ha en oversikt, men tror ikke de fleste bryr seg om feks. "Rail fan" blir ps3 exclusive. Til Dunedain: Det er ihvertfall lite interessant Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vet ikke om det var målet til trådstarter å ramse opp samtlige eksklusive titler, uansett om de er skikkelige kvalitetsspill som MGS og GT eller middelmådige spill. Greit å ha en oversikt, men tror ikke de fleste bryr seg om feks. "Rail fan" blir ps3 exclusive. Til Dunedain: Det er ihvertfall lite interessant 7682674[/snapback] Vel om mann først skal lage en liste over ekslusive spill, da bør mann ha med alle spill. Har ikke noe si om det er MGS4 eller Barbie Horse Adventure: Next Gen. Alle spill bør tas, er mer rettferdig/riktig spør du meg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Heavy Rain er vel heller ikke PS3 exclusive (heldigvis), det skal vel komme på både PS3, X360 og PC. Link 7682590[/snapback] Sant det, ja. Har i alle fall sett trailer av det til 360. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva mener du med "exclusives ønskeliste" Spill du håper kommer, eller spill du håper blir exclusive? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Hva mener du med "exclusives ønskeliste" Spill du håper kommer, eller spill du håper blir exclusive? 7683360[/snapback] Spill som ikke er annonsert, men som man regner med kommer Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vet ikke om det var målet til trådstarter å ramse opp samtlige eksklusive titler, uansett om de er skikkelige kvalitetsspill som MGS og GT eller middelmådige spill. Greit å ha en oversikt, men tror ikke de fleste bryr seg om feks. "Rail fan" blir ps3 exclusive. Til Dunedain: Det er ihvertfall lite interessant 7682674[/snapback] Når trådstarter (Mgs) sier "Forsøker å lage en liste over spill som er til ps3 only. Så om dere har spill å legge til eller endringer på listen så post under så endrer jeg listen.", så kommer jeg med spill til den listen. Hadde han sagt at han "Forsøker å lage en liste over spill som er til ps3 only og som kommer til å bli publikumsfavoritter. Alle andre spill kan bare brenne i ***. Så om dere har noen spill som alle kommer til å like, legg til en liten post under så endrer jeg listen. Jeg er ikke interessert i spill som kun noen få kommer til å like/syns virker interessante.", så hadde jeg ikke tatt med spill som "Rail Fan". Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Noen som vet hva "rockstar old west" spillet går ut på? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvordan kan du si at dette er en trend? Det er jo flere år siden de kjøpte et spillselskap sist? Det skulle da bare mangle at en av de store aktørene på markedet hadde egne spillutviklere. 7682211[/snapback] Merk nå hele settningen min før du flyger i strupen på meg, jeg sier: blir det en trend at MS skal kjøpe opp selskap kun for å få spillene ekslusivt til sin konsoll, spøker det ikke bare for konsoll markedet spill messig men for de som ikke har et MS OS på sitt system. Jeg sier at om det går så langt at det blir en trend, spøker det for konsoll markedet og for de som har maskiner uten MS sine OS. Jeg sier ikke at det er en trend, for det vet jeg at det ikke er. Og om det blir trend, så kan og de ekslusive titlene til neste generasjons konsoller blir langt annerledes, med færre tredjeparts utviklere til Sony og Nintendo og flere til MS. Eller omvendt, hvem vet. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Du sier jo også: Derimot, om MS fortsetter trenden og kjøper opp selskap for så å forbeholde retten til at spillene blir kun til deres systemer Er det en trend eller er det ikke? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Microsoft har då ikkje kjøpt så mange selskap. Lionhead er eit veit eg. Kva meir? Nokon som veit? Men at MS er ute med money-hats, for og få med seg godbitane som før kun var PS exclusive, synes eg er kjempebra. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) De eier Bungie, Lionhead, Rare, FASA Interactive, Ensemble Studios, Feel Plus!, Wingnut Interactive, Turn 10 og ACES Game Studio. Sony på sin side har disse: Incognito Entertainment, Naughty Dog, SCE Bend Studio, SCE Foster City Studio, SCE San Diego Studio, SCE Santa Monica Studio, Sony Online Entertainment LLC., Zipper Interactive, Guerrilla Games, SCE London Studio, SCE Studio Cambridge, SCE Studio Liverpool, SCE Korea Endret 9. januar 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Du sier jo også: Derimot, om MS fortsetter trenden og kjøper opp selskap for så å forbeholde retten til at spillene blir kun til deres systemer Er det en trend eller er det ikke? 7685648[/snapback] Feilformulering fra min side, on my cape, i bend myself to the floor Det jeg mente er om det blir en trend, må vel begynne å lese gjennom skiten jeg spyr utav meg før jeg poster den. Damit. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Du sier jo også: Derimot, om MS fortsetter trenden og kjøper opp selskap for så å forbeholde retten til at spillene blir kun til deres systemer Er det en trend eller er det ikke? 7685648[/snapback] Feilformulering fra min side, on my cape, i bend myself to the floor Det jeg mente er om det blir en trend, må vel begynne å lese gjennom skiten jeg spyr utav meg før jeg poster den. Damit. 7685835[/snapback] Fort gjort det der Tror de fleste av oss skriver en del vi i ettertid oppdager ikke var helt 100%. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) ikke lenge før microsoft åpner pengesekken igjen og plukker fritt fra den lista.... 7678093[/snapback] Svært mange av de sterkeste titlene og franchisene på listen er utgitt/utgis av Sony, så en del er da garantert at man får kun til PS3. Enkelte andre gode titler har fortsatt et rimelig sikkert ståsted som Playstation 3 spill, selv om man selvfølgelig aldri vet noe 100% sikkert. Tenker da spesielt på Devil May Cry 4 og Coded Arms Assault. Endret 9. januar 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er heftig liste det der :] Når jeg ser alt dette kan jeg umulig se for meg at PS3 skal gå dårlig. De har rett og slett for mange gode titler som folk_må_ ha! Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 @ Norse360: jau, der ser du. Forøvrig, nokon burde sette saman ei slik liste for Xbox 360 òg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Bare å se under "Gode og nyttige xbox tråder" der ligger det link til en xbox 360 tråd med samme tema som denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå