Ni kon Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Velkommen til europa i såfall Er vel annonsert til september i Usa såvidt jeg vet. 9217441[/snapback] Kan jeg da kjøpe amerikanske spill til min norske ps3, eller er det tull her sånn? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 alle ps3 spill er sone frie! :D:D Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 oyvind: Alle spill til PS3 er sonefrie, men i Motorstorm får du bare tilgang til amerikanske servere i multiplayer. Vet ikke hvilke andre spill hvor dette er tilfelle. www.videogamesplus.ca er en fin plass å bestille fra. Spesielt nå som dollar-kursen er så lav. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Takker. Er det ikke å skyte seg selv i hodet å lansere det først 6 mnder etter i Europa, når dagens ungdom handler like enkelt over nett? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Rockstar going. Skjønner ikke helt pointe viss dette er sant. Det er jo penger på andre maskiner og hente =/ Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Rockstar going.Skjønner ikke helt pointe viss dette er sant. Det er jo penger på andre maskiner og hente =/ 9221975[/snapback] Tja, kanskje rockstar savner gamle dager da de var sony exclusive på de fleste spill. Eller at sony har åpnet lommeboka. Hvem vet? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Businessmessig er det nok ikke lurt å utvikle eksklusive spill, med mindre man får godt betalt av den ene parten. Men utviklermessig er det nok lettere og man kan fokusere mer på sterke sider til den ene konsollen som i PS3 sitt tilfelle er standard med HD og sixaxis-funksjoner. Eksklusive spill pleier å bruke sixaxis og HW-en til PS3 på en bedre måte. Ironisk nok er den sixaxisfunksjonen jeg har likt best i CoD3 (slå med kontrollen for å slå fiender. Har en stygg tendens til å glemme hvilken knapp det er på andre spill, men er mer naturlig å bare slå med kontrollen liksom). Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Etter mye om og men, fram og tilbake er det bekreftet. Spillet Haze blir en PS3 eksklusiv. http://www.gamespot.com/news/6177964.html?...estnews;title;1 Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Etter mye om og men, fram og tilbake er det bekreftet. Spillet Haze blir en PS3 eksklusiv. http://www.gamespot.com/news/6177964.html?...estnews;title;1 9398868[/snapback] skulle akkurat poste den nyheten Endelig fikk vi HAZE og jeg håper virkelig at spillet blir bra. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Silent Hill 5 kommer også til X360. Huhei så jeg gleder meg til dette spillet. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 rockstar tjente seg ganske rike på samarbeidet med sony tidligere..gta spilla solgte astronomisk masse og det samme med ps2 konsoller.. sony skjønner vel att GTA er en franchise som hører fortiden til og att det er på tide og innovere og oppdatere seg litt.. som nevnt har ps3 fordeler som kan gji gode spill..bluray, HDD i alle ps3 maskiner..cell har stor regnekraft..noen nevner sixaxis her men eg klarer ikkje og sjå anna ein ein gimmic med det styret der..ingen direkte fordel over x360 etter min mening.. Lenke til kommentar
Varen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Haze burde være i stor skrift ;o Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Rockstar going.Skjønner ikke helt pointe viss dette er sant. Det er jo penger på andre maskiner og hente =/ 9221975[/snapback] Hadde det vært sant, hadde nok ikke den eneste kilden å oppdrive vært en luguber podcast. Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Person 3: Heh-heh, let’s just hope it’s not Rockstar Presents Water Polo. lol lo litt inni meg da jeg så den ^^ Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 God of War III er nå hvertfall bekreftet kilde Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 oyvind: Alle spill til PS3 er sonefrie, men i Motorstorm får du bare tilgang til amerikanske servere i multiplayer. Vet ikke hvilke andre spill hvor dette er tilfelle. www.videogamesplus.ca er en fin plass å bestille fra. Spesielt nå som dollar-kursen er så lav. Den canadiske dollaren er på det høyeste den har vært på flere år. Så son sett er det vel ikke særlig tidsgunstig og kjøpe fra VGP, Men heller finne en amerikansk forhandler. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Blir ca 410-430 kr per spill inkludert frakt.. er ikke så ille det, og ofte får man spillet mye tidligere enn europa. Det er ofte verdt ett par hundre i seg selv Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ja for Ja for all del! Jeg er kjempe fornøyd med VGP og handler der selv. Ville bare påpeke at spillene finnes billigere andre steder, og at med tanke på valuta kursen har det faktisk aldri vært et dorligere tidspungt og handle der siden USD er på en all time low og CAD er så og si omvendt. Et spill koster etter dagens kurs med frakt over 450kr fra VGP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå