Gå til innhold

Playstation 3 exclusives

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser jo bare dumt ut....

9209546[/snapback]

Javel. Hva er det som ser så dumt ut da?

Det er kult i alle fall. Og hvis man kan litt om Kina og landets historie, så er det enda kulere.

Dynasty warriors har aldri vært min type spill, men for all del.. mange som liker sånt.

Nå kommer jo også Dynasty Warriors Gundam eller hva det er til begge platformer, så det var vel ingen bombe at også dette gjør det.

9209589[/snapback]

Dynasty Warriors: Gundam blir jo noe helt annet.

Lenke til kommentar

Det her Gundam greiener var latterlige saker syns eg. Tipper man må vere innbitt Gundam fan for å like noe slikt. Gundam er vel også noe av det største innen Mecha anime/manga slik eg har skjønt det, så det har nok sin solide fanskare.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Er det ikke samme som lager det? Merkelig at de har fått bruke navnet ellers.. noe annet kan diskuteres i hvertfall.. for det spilles på akkurat samme måte.

9209866[/snapback]

Spillet wspilles på samme måte, ja, og sånn sett er det jo greit. Men det at det er Gundam og fortsatt kalles Dynasty Warriors blir helt feil. DW: Gundam er som Mala sier:

...latterlige saker.

9210145[/snapback]

Lenke til kommentar
hva skjer med spillene Afrika og Eight Days? - ikke hørt et pip etter E3 messa i fjor, var de bare tech demoer eller? - isåfall kan de vel plukkes av lista?

9216068[/snapback]

Det har ikke kommet noe nytt om de nei, men det er vel SCEE som lager disse. Og i og med at det ser ut til av SCEE skal satse mer på Leipzig i år enn E3 så kan vi jo vente og se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...