UrgeLoL Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Forsøker å lage en liste over spill som er til ps3 only. Så om dere har spill å legge til eller endringer på listen så post under så endrer jeg listen. Vi trenger ikke kommentarer som: den listen suger, xbox 360 har bedre, wii ruler osv osv osv. Denne tråden er bare ment som en info tråd og skal ikke fylles med dritt. Takk Active Dogs Afrika Akari P.J. Angel Rings Ape Escape PS3 (Sarugechu) Aqua Vita Aquanaut's Holiday -Inner Mind Adventure- BB Big Time Revenge Bipedal Movement Simulation Black Blade Brave Arms Chain Limit Coded Arms Assault CyberConnect2's noname title Driver PS3 Eight Days Ember Eyedentify Fia World Touring Car Championship Fifth Phantom Saga <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Final Fantasy XIII</span> <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Final Fantasy Versus XIII</span> Folk Souls Formula One Genji: Days of the Blade Getaway 3 God of War 3 Gradius <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Gran Turismo 5</span> HAZE <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Heavenly Sword</span> Hot Shots Golf 5 <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Jak and Daxter: The Lost Frontier</span> <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Killzone PS3</span> Lair[/b] LA Noire <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>LittleBigPlanet</span> Makai Wars <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Metal Gear Solid 4</span> Mobile Suit Gundam: Crossfire MotorStorm Motorstorm 2 Monster Hunter 3 Ni-Oh Ninja Gaiden Sigma <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Ratchet and Clank 5</span> Rail fan Record of Agarest War Redwood Falls Resistance: Fall of Man Resistance 2 Ridge Racer 7 Rockstar Old West Second Season 01 Skyblue Singstar: Next Gen Shin Megami Tensei Silent Hill 5 Socom 4 Tekken 6 The Eye of Judgment The Getaway 3 Time Crisis 4 Untold Legends: Dark Kingdom <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Uncharted: Drake’s Fortune</span> WarDevil Enigma Warhawk Wipeout White Knight Story Zone of Enders 3 Endret 7. november 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Solid liste! Formula one - det vil eg ha til XBOX 360. Ser utruleg bra ut. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Interesangt intiativ ja. Har ikke sett noe liste over ekslusive PS3 titler før så dette var spennende lesing. Nå var det ikke mange titlene jeg kjente igjen, men Gran Turismo 5 er et spill jeg ser frem til og kan ensåvel bli vippepinnen som gjør at jeg investerer i en PS3. Tekken 6 er jeg litt mer skeptisk til, syntes de ramla på snørra med Tekken 4, og det føltes ikke så bra som de første Tekken spillene. God of War 3 er jo og å håpe på. Har bare spilt det første, men syntes det var et interesangt spill, definitivt en av de vakreste på PS2 i alle fall. Nå skal jeg og innrømmet at jeg ikke har prøvd Final Fantasy siden jeg forsøkte FF på SNES (husker ikke helt hva det het) så jeg vet egentlig veldig lite om spillene. Men kommer de ut på Virtual Console en gang, eller på Wii, så blir jeg vel nødt til å teste dem ut. Blir og spennende å se videre titler til PS3. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 ikke lenge før microsoft åpner pengesekken igjen og plukker fritt fra den lista.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 ikke lenge før microsoft åpner pengesekken igjen og plukker fritt fra den lista.... 7678093[/snapback] Ikke for å provosere eller noe nå, men har ikke sony prøvd seg på det samme? Har ikke lest noe om det, for å være helt ærlig, men det skulle liksom ikke forbause meg heller. (samme med nintendo, naturligvis, men det ble jo ikke nevnt her) Forøvrig ei ganske sprek liste, jeg burde vel se på en sånn før jeg forkaster PS3 pga spillutvalget som jeg egentlig vet ganske lite om. Devil May Cry 4 kan jo for eksempel være interessant nå som de dro seg ut av gjørma til en viss grad med 3'ern. Tekken 6 og Final Fantasy 13 er også titler jeg kommer til å savne her fra wii-redet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Ser at listen din har krympet siden du sist lagde en helt lik tråd... Og da kan jeg vel bare sitere meg selv fra den tråden: Det er når jeg leser slike lister at jeg vet at jeg har gjort riktig valg, foreløpig. Kun MGS4 på den listen interesserer meg på dette tidspunktet, til gjengjeld er det stor sannsynlighet at jeg kjøper en ps3 når det spillet utgis. 7326560[/snapback] Siden den gang har jeg lest det som er å lese om White Knight Story, og jeg må si jeg synes det virker spennende. Endret 9. januar 2007 av qoutor Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 der var den tråden ja Jaja nå er dette den offisielle ps3 only spill tråden! ok? Ja den er krympet fordi jeg ikke ville ta med noe som jeg ikke var sikker på. Men den øker vel etterhvert, så håper folk kan hjelpe til med å legge til titler, men også å fjerne om noe skulle være feil. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Tror ikke den er for bare ps3, har du kilder som sier annerledes? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er spent på om PS3 får seg et eksklusivt Rally-spill, slik som WRC-serien(er den død?). Ingen av de andre nextgen har noe innenfor denne sjangeren(WRC, Richard Burns osv). Ellers ser jeg veldig frem til Gran Turismo 5, og håper virkelig ikke det blir sånn at man må betale flere tusen for å få en god slump med biler og baner. Ellers dukker det vel sikkert opp noen spennende titler i tiden frem mot lansering og etter... Er alltid noen titler som overrasker(positivt) som man ikke hadde tenkt noe særlig over. Snart bare 2 mnd igjen til lansering (forhåpentligvis) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 De dumpet hele ideen med å ta betalt for hver bil. Takk gud for det! Men håper de slipper Gran Turismo i år, så får de heller bruke 2008 til å lage biler som de kan la oss laste ned. Så får vi spillet raskere! Så får vi bare krysse fingrene for at Logitech lager ett nytt Gran Turismo ratt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tror ikke den er for bare ps3, har du kilder som sier annerledes? 7678336[/snapback] Spillet er jo bare annonsert til ps3, hva mere kilder trenger man. Vel og merke utgis spillet av Rockstar/Take Two, så man kan jo spekulere, men det trenger man ikke å gjøre i denne tråden. Spillet lages for øvrig av mannen bak The Getaway Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 De dumpet hele ideen med å ta betalt for hver bil. Takk gud for det! Men håper de slipper Gran Turismo i år, så får de heller bruke 2008 til å lage biler som de kan la oss laste ned. Så får vi spillet raskere! Så får vi bare krysse fingrene for at Logitech lager ett nytt Gran Turismo ratt 7678357[/snapback] Det var godt å høre Fryktet at GT5 kom til å koste skjorta. Men GT-serien er jo kjent for å bli utsatt og utsatt og utsatt... En ting er i hvert fall sikkert, når spillet kommer så er det gjennomført og bra! Ingen "rushet" tittel Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 ja. la den inn i listen da så får man ta den bort om det viser seg at den kommer til en annen konsoll Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Bladestorm kommer til 360 også Du burde legge Ninja Gaiden Sigma til på listen selv om det er en remake. Ser veldig bra ut. Ellers en godkjent liste, men ingenting som får meg til å kjøpe konsollen med det første. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 oj.. blir L.A. Noire PS3 eksklusivt?!?!? så utrolig fett... nå må jeg jo ha en PS3.. Rockstar skuffer jo aldri Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 ikke lenge før microsoft åpner pengesekken igjen og plukker fritt fra den lista.... 7678093[/snapback] Du får det til å høres negativt ut. Er det ikke bra at flest mulig får sjansen til å spille de gode spillene da? Av de spillene der er DMC4, Motorstorm, Heavenly Sword, Resistance og God of War 3 på innkjøpslisten. Blir et greit år for PS3 til neste år ser det ut til. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Turok og Golden Axe såvidt jeg vet. Og hvorfor er ikke Ninja Gaiden Sigma i bold? Endret 9. januar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Turok og Golden Axe såvidt jeg vet. Og hvorfor er ikke Ninja Gaiden Sigma i bold? 7678575[/snapback] Golden Axe og Turok står også oppført som 360 spill på Tothegame.com, så det kan se ut til at de ikke er eksklusive. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Golden Axe og Turok står også oppført som 360 spill på Tothegame.com, så det kan se ut til at de ikke er eksklusive. Da stemmer nok det, my mistake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå