Plast Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei Kjører med nyeste versjon av Opera 9.10... Og må bare få si at lanseringsguiden deres ikke ser helt bra ut. Legger ved et screenshot så dere kan se hvordan siden vises hos meg. Er det flere som har det samme problemet ? Eller kan det være noe galt med mine instillinger.... Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 trur nok det har med dine instillinger å gjøre, kjører samme version av opera. Null problem på lanseringsguiden. Lenke til kommentar
mads Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei, jeg opplever ikke det samme problemet med Opera. Kan det være noen spesielle instillinger i din nettleser? Mvh, Mads Lenke til kommentar
zonko Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har samme visning i min Opera, men tror dette kommer av at jeg har blokkert reklamebanneret som er øverst på sida. Har du også blokkert, så kanskje det kommer derfra? Gå til innstillinger-avansert-innhold-blokkert innhold for å endre på blokkeringene på de forskjellige sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå