lektroluv Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 http://www.joystiq.com/2007/01/08/wanna-se...n-the-xbox-360/ Artige saker Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 That's hot! Kommer dette utenfor yankeedoodle land? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Kommer dette utenfor yankeedoodle land? Håper da virkelig det Om det blir en suksess i USA (som nedlastningstjenesten deres tydeligvis er), så kommer det nok til oss etterhvert óg. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 IPTV på Xbox360 er herlige saker, sammen med Video Market Place.. MEN, jeg tror det enten blir lenge lenge til eller kanskje aldri til at vi vil fra iptv her i Norge! Mulig (får håpe) jeg tar feil, men siden vi bor i dette molbolandet, så tviler jeg sterkt. Lenke til kommentar
Dempsey Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvordan skal usle bredbånds linjer klare å vise HD sendinger uten kluss og tull ? Hvis MS klarer å gjennomføre dette her uten problemer tar jeg av meg hatten. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvordan skal usle bredbånds linjer klare å vise HD sendinger uten kluss og tull ? Hvis MS klarer å gjennomføre dette her uten problemer tar jeg av meg hatten. 7678413[/snapback] Yankee'n har dårlig båndbredde de også! Slik jeg har forstått det så er det ingen som har så bra bredbånd som vi her i norden!? Lenke til kommentar
enator Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det stemmer det.. norden har det beste bredbåndsnettet i verden. for og sammenligne så har usa's beste nett omtrent halvparten av det vi har. jobber med det i begge verdensdeler så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå