Gå til innhold

Argumenter for mickrosoft?

Anbefalte innlegg

Har en kammerat som tror jeg blir irritert når han rakker ned på microsoft siden jeg har xbox og xbox360, noe jeg ikke blir siden jeg liker alle konsollene og det er spillene som teller.

Men han hater microsoft og han kom med det argumentet at han ikke kan sette

maskinen til å automatisk laste ned oppdateringer til grafikkortet osv når han bruker firefox. Noe jeg ikke vet om er sandt.

Selv verken hater eller elsker jeg microsoft men det hadde vert greit med noen motargumenter så jeg ikke trenger å bare si "jada" og "sikkert det".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

microsoft er blitt synonymt med den store stygge ulven. hvorfor skyldes nok uvitenhet og fortrengelse. samt litt hjernevasking.

Lenke til kommentar
Han hater vel microsoft fordi de har fått det "til".

Jeg orker ikke bruke tid på å overbevise folk om slikt. Hater han Microsoft, er det hans problem :)

7677942[/snapback]

I dette tilfellet er det mitt problem siden det er jeg som må sitte å høre på "bitchingen" hans :p

microsoft er blitt synonymt med den store stygge ulven. hvorfor skyldes nok uvitenhet og fortrengelse. samt litt hjernevasking.

7677951[/snapback]

Men vist jeg sier det så spør han bare hvorfor. Hva skal jeg si da? Jeg vet rett og slett ikke nok om MS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

ok

maskinen til å automatisk laste ned oppdateringer til grafikkortet osv når han bruker firefox

microsoft har ingenting med hans grafikkort å gjøre. som sannsynligvis er enten ATI eller NVidia. Firefox er heller ikke microsofts software. spør han hva han prøver å si?

flere argumenter han kommer med?

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar

Tja, om han selv bruker Windows, og sitter og syter over Microsoft, kan du jo si han kan begynne med å renske ut maskina si for alt relatert til det, installere et annet OS og så komme tilbake og grine videre om saken. Har en *nix-fantast til kamerat, som liker å slenge dritt til meg og hentyde indirekte at jeg er "dum" som bruker Windows. Har som regel ignorert ham, fordi jeg vet han er hjernevasket og egentlig ikke vil delta i noen argumentasjon, men heller at jeg skal si at han har rett og jeg er "dum" som bruker noe som helst fra MS. Noe jeg ler av, for han har selv en piratkopi av Windows installert som han er nødt til å bruke for å spille spill.

Lenke til kommentar
ok

maskinen til å automatisk laste ned oppdateringer til grafikkortet osv når han bruker firefox

microsoft har ingenting med hans grafikkort å gjøre. som sannsynligvis er enten ATI eller NVidia. Firefox er heller ikke microsofts software. spør han hva han prøver å si?

flere argumenter han kommer med?

7677986[/snapback]

Har ikke microsoft en auto update funksjon til grafikkortene?

Kommer ikke på noen andre argumenter egentlig akkurat nå, og det er litt av problemet mitt, att jeg ikke kommer på ting når det trengs.

Tja, om han selv bruker Windows, og sitter og syter over Microsoft, kan du jo si han kan begynne med å renske ut maskina si for alt relatert til det, installere et annet OS og så komme tilbake og grine videre om saken.  Har en *nix-fantast til kamerat, som liker å slenge dritt til meg og hentyde indirekte at jeg er "dum" som bruker Windows. Har som regel ignorert ham, fordi jeg vet han er hjernevasket og egentlig ikke vil delta i noen argumentasjon, men heller at jeg skal si at han har rett og jeg er "dum" som bruker noe som helst fra MS.  Noe jeg ler av, for han har selv en piratkopi av Windows installert som han er nødt til å bruke for å spille spill.

7678019[/snapback]

Helt enig, han kjøpte til og med en orginalverson.

Tror han er negativ til ms litt for di han ikke er en av dem med masse konsoller osv.

Lenke til kommentar

er jo "populært" å være imot MS, selv uten grunn...

jeg har selv mye imot MS, men for vanlig bruk passer de bra, men for større bedrifter har de noen feil som er kritiske der de sier "sorry, men det er bare slikt, vi gjør ingenting med det"(ja, ekstremt kritisk feil),

jeg har flere slike konkrete eksempler.

men jeg bruker MS hver dag selv, og er fornøyd med det :)

MS er bra utenom disse feilene som gjelder for store bedrifter...

*liker ikke folk som hater MS pga små-ting*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...