Gå til innhold

Beste mobil til å filme med?

Anbefalte innlegg

Hvilke billig (max 600 med youngtalk) mobil har best kamera for filming? :hmm:

Jeg har tenkt å kjøpe ny mobil nå og har funnet ut at jeg trenger en med 12 månders binning til youngtalk som ikke er dyrere enn 600kr og som er god til å filme med. Den bør helst ha litt lagringsplass også eller mulighet for minnekort.

Jeg takker for all hjelp!! :w00t:

Endret av sogasg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke billig (max 600 med youngtalk) mobil har best kamera for filming?  :hmm:

Jeg har tenkt å kjøpe ny mobil nå og har funnet ut at jeg trenger en med 12 månders binning til youngtalk som ikke er dyrere enn 600kr og som er god til å filme med. Den bør helst ha litt lagringsplass også eller mulighet for minnekort.

7677743[/snapback]

Nå lette jeg litt og det var bra for deg, for netcom har faktisk et tilbud akkurat nå på nokia 6233, 890 kroner med youngtalk. Jaja, 300 mer enn max, men hvis du skal ha et ok videokamera er dette det billigste du kommer med Youngtalk

http://shop.netcom.no/index.php/Portal/sec...d/3247/action/1

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar
Hvilke billig (max 600 med youngtalk) mobil har best kamera for filming?  :hmm:

7677743[/snapback]

Nå lette jeg litt og det var bra for deg, for netcom har faktisk et tilbud akkurat nå på nokia 6233, 890 kroner med youngtalk. Jaja, 300 mer enn max, men hvis du skal ha et ok videokamera er dette det billigste du kommer med Youngtalk

http://shop.netcom.no/index.php/Portal/sec...d/3247/action/1

7678006[/snapback]

Takk for tipset!

Har bestillt den nå :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...