Morten K Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Ser veldig pent ut! Bare et lite tips. Bytt ut Power-led og HDD-led. Jeg har byttet til blå Power-led og rød HDD-led på mitt Lian-Li PC7. Det ser mye bedre ut enn de orginale grønne og orange. Husk at det er + og - på leds,så hvis det ikke blir lys så snur du bare kontakten som går til hovedkortet. Endret 31. januar 2007 av Morten K Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Ser veldig pent ut! Bare et lite tips. Bytt ut Power-led og HDD-led. Jeg har byttet til blå Power-led og rød HDD-led på mitt Lian-Li PC7. Det ser mye bedre ut enn de orginale grønne og orange. Husk at det er + og - på leds,så hvis det ikke blir lys så snur du bare kontakten som går til hovedkortet. 7838293[/snapback] Har tenkt til å bytte LED`sa, men hvor mangle V får de egentlig? Har 2.2V Gule, 5V røde og 3.5V hvite. Tenkte jeg skulle bruke 2 røde eller 1 rød og 1 hvit. BTW: Noen som har sett noen som har byttet LED på hovedkortet ? Er ganske risky, og tror ikke garantien varer etter det, men hadde vært tøft. Synd at det var grønn LED på hovedkortet mitt Lenke til kommentar
Icodden. Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Gratulere med nye pc Eirik_FS! Hvordan synes du lydnivået er på MIST 600W? Har hovedkorte funket fint uten problem? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Gratulere med nye pc Eirik_FS!Hvordan synes du lydnivået er på MIST 600W? Har hovedkorte funket fint uten problem? 7840027[/snapback] Min Mist 600W syns jeg støyer en del. Mellom 20-30 dB?! Og når jeg skrur pcen av får jeg en rar dure lyd fra Misten, men jeg har kontaktet Microplex og de sier at det ikke er noe farlig. Hovedkortet har jeg ikke hatt noe problemer med. EDIT: Takk btw Endret 31. januar 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Icodden. Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ok, men da bør jeg kansje gå for MIST 500W, men er ikke sikker på om den er kraftig nokk..... Lenke til kommentar
fflex Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Jon Arne, sjekk ut Corsair 620W...skal være en utrolig bra PSU og ikke minst stillegående! Endret 31. januar 2007 av fflex Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jon Arne, sjekk ut Corsair 620W...skal være en utrolig bra PSU og ikke minst stillegående! 7840734[/snapback] Jepp Corsair er bra. Byttet nettopp fra Mist 500 watt (den gamle som ikke er modulær) til Corsair 520 watt. Sjekk ut testen fra Silentpcreview! The new Corsair PSUs are not only aimed at the power-demanding PC gamer, but also the growing class of quiet PC enthusiasts who also want to be able to run some seriously powerful gear. The HX620W and HX520W deliver clean, ultra-stable power under a wide range of demanding conditions. They also happen to be about the quietest fan-cooled PSUs we've tested to date, matching the best of the Seasonic S12s. They are also energy efficient, matching and even besting many of the 80 Plus certified models we've tested. The modular sleeved cables ease the challenges of keeping the system tidy and aerodynamic for optimal airflow, which is especially important if you wish to maximize cooling with the slowest of fans for the lowest noise. To top it all off, Corsair offers a five year warranty, which is the longest for any computer power supply we know of. Lenke til kommentar
Icodden. Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Takk for tipset, men Corsair 620W blir for dyr, måtte vært Corsair 520W. Er Corsair 520W å foretrekke foran MIST 500W? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det ville jeg faktisk anta ja..hvorfor? Corsair har 3x 12V rails på 18A hver, og den er like god med tanke på støy. Kabler kommer med i den ferdige prisen også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå