iNtensimilla Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) 2 vs 5 ms?-Du vil ikke merke forskjell. Jeg har spilt på en 20ms skjerm uten å merke NOE forskjell, meen kjører 2ms for å være på den sikre siden 7685628[/snapback] 2 vs 20 ms merker du forskjell. Bare så du vet det så er det ikke bare ms som har noe å si på en skjerm. Bilderør og sånne ting spiller også stor rolle. Men denne dell skjermen du ser på er knall fin. Jeg har selv brukt en av de beste 19 tommerene. Og pappa har to stk av 19¨ skjermene. Dette er skjermer med veldig god kvalitet. Men når du setter opp, hvorfor bare netshop ? Bruk heller prisguiden, netshop er både dyrt og dårlig på service og sånne ting etter det jeg har hørt. Lurer du på hvordan du bruker den, kan jeg helt sikkert hjelpe deg, men dette er noe dyrt totalt sett. 7687361[/snapback] Ooops... Så den ikke før nå jeg Har ikke testet prisguiden handlekurven enda jeg.. Får vel gjøre det.. Brukte netshop siden der fant jeg den billigste 8800gts.. Jeg har testet flere Dell lcd skjermer, og jeg syns det er både god bilde kvalitet og fint design. Hadde vært fint om du kunne satt opp et forslag til en tilsvarende pc til 15000-17000 i prisguiden, som jeg kan endre. Mvh Eirik FS Endret 12. januar 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Tror jeg ville valgt en annen strømforsyning. Noen sier Hiperen er stille andre sier den bråker. Har også lest om andre problemer med den. Høyfrekvent pipelyd. En jeg leste om har hatt 2 stk på et år. Begge døde. Hadde heller valgt Corsair,OCZ,Seasonic,Silverstone,...osv. Selv har jeg bestilt en Corsair. Les denne testen,så skjønner du hvorfor. Når SPCR sier at en PSU er stille,så er den virkelig stille. Testene deres er grunndige og til å stole på. The new Corsair PSUs are not only aimed at the power-demanding PC gamer, but also the growing class of quiet PC enthusiasts who also want to be able to run some seriously powerful gear. The HX620W and HX520W deliver clean, ultra-stable power under a wide range of demanding conditions. They also happen to be about the quietest fan-cooled PSUs we've tested to date, matching the best of the Seasonic S12s. They are also energy efficient, matching and even besting many of the 80 Plus certified models we've tested. The modular sleeved cables ease the challenges of keeping the system tidy and aerodynamic for optimal airflow, which is especially important if you wish to maximize cooling with the slowest of fans for the lowest noise. To top it all off, Corsair offers a five year warranty, which is the longest for any computer power supply we know of. Endret 12. januar 2007 av Morten K Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Tror jeg ville valgt en annen strømforsyning.Noen sier Hiperen er stille andre sier den bråker. Har også lest om andre problemer med den. Høyfrekvent pipelyd. En jeg leste om har hatt 2 stk på et år. Begge døde. Hadde heller valgt Corsair,OCZ,Seasonic,Silverstone,...osv. Selv har jeg bestilt en Corsair. Les denne testen,så skjønner du hvorfor. Når SPCR sier at en PSU er stille,så er den virkelig stille. Testene deres er grunndige og til å stole på. The new Corsair PSUs are not only aimed at the power-demanding PC gamer, but also the growing class of quiet PC enthusiasts who also want to be able to run some seriously powerful gear. The HX620W and HX520W deliver clean, ultra-stable power under a wide range of demanding conditions. They also happen to be about the quietest fan-cooled PSUs we've tested to date, matching the best of the Seasonic S12s. They are also energy efficient, matching and even besting many of the 80 Plus certified models we've tested. The modular sleeved cables ease the challenges of keeping the system tidy and aerodynamic for optimal airflow, which is especially important if you wish to maximize cooling with the slowest of fans for the lowest noise. To top it all off, Corsair offers a five year warranty, which is the longest for any computer power supply we know of. 7703462[/snapback] Ok. Jeg tror jeg går for Mist strømforsyner jeg. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Flere som klager på at 600 wattern til Mist ikke er så stille. Gå i såfall for 500 Wattern hvis du opptatt av støynivå. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 DVD- brenner, SATA:http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=42336, 325 kr Kan man boote fra CD(feks XP) med SATA DVD brenner? Passer denne på utvalgte kabinett? 7690776[/snapback] Jeg har SATA-brenner og har aldri hatt noen problemer. Lenke til kommentar
vikke-viking Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg har også SATA brenner, funka bra for meg og installere windows fra den. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Flere som klager på at 600 wattern til Mist ikke er så stille.Gå i såfall for 500 Wattern hvis du opptatt av støynivå. 7705544[/snapback] Blir ikke det litt svakt for G80 i SLi i fremtiden? DVD- brenner, SATA:http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=42336, 325 kr Kan man boote fra CD(feks XP) med SATA DVD brenner? Passer denne på utvalgte kabinett? 7690776[/snapback] Jeg har SATA-brenner og har aldri hatt noen problemer. 7705851[/snapback] Ok. Fint Jeg har også SATA brenner, funka bra for meg og installere windows fra den. 7705894[/snapback] Ok. Fint Har forresten laget en handlekurv i prisguiden nå!: Leean Lee EDIT: Da var handlevognen gjort lesbar for andre Hadde vært fint om noen kunne tatt en titt på den og sett om de kunne funnet bedre alternativer Endret 12. januar 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Blir ikke det litt svakt for G80 i SLi i fremtiden? 500 watt kan nok bli i minste laget ja. Hvorfor ikke gå for en Corsair HX620W da? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Blir ikke det litt svakt for G80 i SLi i fremtiden? 500 watt kan nok bli i minste laget ja. Hvorfor ikke gå for en Corsair HX620W da? 7706615[/snapback] Prisen... Klart et godt alternativ, men er den verdt +300 og frakt? EDIT: Leif Endret 12. januar 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Vil bare kommentere at jeg synes folk henger seg litt for mye opp i oppfriskningshastigheter på skjermer (altså ms) på samme måte som de henger seg opp i antall megapixler et kamera har når de skal ha et nytt et. Min har 16ms - aldri merket noe til det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Prisen... Klart et godt alternativ, men er den verdt +300 og frakt? Hvis man kjøper pc til over 17000 kr,så sparer man ikke på en så viktig ting som PSU. Hvertfall ikke når det bare er snakk om noen hundrelapper ekstra. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Prisen... Klart et godt alternativ, men er den verdt +300 og frakt? Hvis man kjøper pc til over 17000 kr,så sparer man ikke på en så viktig ting som PSU. Hvertfall ikke når det bare er snakk om noen hundrelapper ekstra. 7707397[/snapback] Men Mist er jo kjent for å være kvalitet da! BTW: Ser du har PC7 kabinett, tror du 8800 passer i det kabinettet? 8800 skal visst være 29 cm langt. Og du har jo også Mist, er du ikke fornøyd med den? Endret 14. januar 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg tror jeg snart er ferdig med å velge nå! Trenger et forslag til en bra strømforsyning fra netshop.no(eller microplex.no), som kan kjøre e6600 og 8800 sli. Og jeg må vite om 8800 passer i Lian Li PC7! Og passer Mist Megatower CPU kjøleren i dette kabinettet? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Netshop har Seasonic. Mer stillegående og bedre psu skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
lazt Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg ville heller kjøpt Noctua NH-U12 (CPU kjøler) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Netshop har Seasonic. Mer stillegående og bedre psu skal du lete lenge etter. 7719778[/snapback] Tror jeg går for en 600W Seasonic jeg da Er den sleevet? Jeg ville heller kjøpt Noctua NH-U12 (CPU kjøler) 7719779[/snapback] Har de den på Netshop? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 eirik_fs: MIST MegaTower passer ikke til 775? Lenke til kommentar
landego1 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Flere som klager på at 600 wattern til Mist ikke er så stille.Gå i såfall for 500 Wattern hvis du opptatt av støynivå. 7705544[/snapback] Støy problemene på 600 wattern er vistnok løst med ny vifte og ny viftestyring etter sigende. Skal være like stillegående som 500w. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Flere som klager på at 600 wattern til Mist ikke er så stille.Gå i såfall for 500 Wattern hvis du opptatt av støynivå. 7705544[/snapback] Støy problemene på 600 wattern er vistnok løst med ny vifte og ny viftestyring etter sigende. Skal være like stillegående som 500w. 7720919[/snapback] Det var nytt for meg,men da er jo 600 wattern absolutt et godt og billig allternativ. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Flere som klager på at 600 wattern til Mist ikke er så stille.Gå i såfall for 500 Wattern hvis du opptatt av støynivå. 7705544[/snapback] Støy problemene på 600 wattern er vistnok løst med ny vifte og ny viftestyring etter sigende. Skal være like stillegående som 500w. 7720919[/snapback] Det var nytt for meg,men da er jo 600 wattern absolutt et godt og billig allternativ. 7721079[/snapback] Husk at du bryter all garanti med en gang du åpner Psu'en. Dvs at vis du bytter vifta så bryter du garantien. Det er spørs hvor billig det blir vis du skal ha en vifte og viftestyring i tillegg da. Vifte ca 150,- viftestyring 400,- Og da har du plutselig 550,- dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå