Gå til innhold

Lost Planet review, 1up.com


Dempsey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte heller ikke singleplayer delen noe særlig, men kommer ikke til å dømme spillet utelukkende pga av demoene, siden de til tider gir ett litt rart bilde på spillet.

 

Det jeg derimot trivdes ganske bra med, var MP demoen. 16 stykker..Mmmm. Det er mange å fragge det! :) Så tror nok spillet ender opp i samlingen anyway.

Lenke til kommentar

Spillet fikk 8.4/10 på www.teamxbox.com...

 

Det er jo ikke så aller verst.. De trakk for litt kjedelig Multiplayer-del som fort ble avlegs.. og dårlig AI på menneskene du kjemper mot i spillet.. Akrid var ikke så verst! Og røykeffektene var vidunderlige! Det har vi jo alt sett i demoen.. Jeg tror jeg kommer til å kjøpe det!

Lenke til kommentar

Jeg har spilt det en stund, tatt en del bosser. Og må si at underholdningsverdien i spillet er knall. Litt tvilsom AI til tider, men kan leve med det, andre steder denne imponerer meg også.

 

Det er lagt inn grapple funsjon som ser ut til å funke bra også ^^

 

Har hatt det en stund :D Og spilt en stund XD Uansett, syns spillet er bra laget, men irriterer meg litt med denne Thermal energy greiene som hele tiden må fylles opp. Spiller på hard, og da renner den ganske kjapt ut, må hele tiden rushe videre.

 

Designerne (ikke nødvendighvis de som tegnet figurer, men har laget mappene) har gjort en kjempejobb. Tok i alle fall meg og en kompis tilbake til dagene der det var boss på hvert brett, som man slet med ett par ganger før man kom videre.

 

Hadde seriøst store problemer med 1. boss på hard :p Dere skjønner det når dere kommer dit (i tillegg til han karen som snurrer rundt som en liten gris inni der, er det to andre sånne som er litt mindre, men tar tid de og).

 

jaja, lykke til folkens :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...