Dempsey Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3156254 6.5/10. Jaja. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Overraskende lavt. Men dette er et av de spillene jeg hadde kjøpt uansett hvor lav scoren hadde blitt. Jeg hadde det så gøy med demoen, og hvis hele spillet bare er halvparten så bra blir jeg fornøyd Endret 8. januar 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 http://www.gamerankings.com/htmlpages2/931114.asp Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hmm ser ut som spillet har fått to dårlige anmeldelser så lang (som teller på gamerankings.com) og det er fra 1UP.com (6.5) og Gamepro (3 av 5). De 7 andre anmeldelsene har gitt spillet gode karakterer (7 av 10 og høyere). Så må vel nesten bare skaffe meg spillet og se hvem jeg er enig med Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Syntes selv også at spillet var fryktelig skuffende når jeg prøvde det i går kveld. Godt mulig at det ble slik på grunn av litt for høye forventninger, men likevel. Skal naturligvis gi det en ny sjans igjen senere. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg likte heller ikke singleplayer delen noe særlig, men kommer ikke til å dømme spillet utelukkende pga av demoene, siden de til tider gir ett litt rart bilde på spillet. Det jeg derimot trivdes ganske bra med, var MP demoen. 16 stykker..Mmmm. Det er mange å fragge det! Så tror nok spillet ender opp i samlingen anyway. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 For å gjøre ting enda litt værre så jeg denne i samme slengen når jeg var på komplett sine sider LG 42" Plasma-TV 42PM1MA samme prisen... 7678230[/snapback] O_o Er jo et knallbra spill da. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Spillet fikk 8.4/10 på www.teamxbox.com... Det er jo ikke så aller verst.. De trakk for litt kjedelig Multiplayer-del som fort ble avlegs.. og dårlig AI på menneskene du kjemper mot i spillet.. Akrid var ikke så verst! Og røykeffektene var vidunderlige! Det har vi jo alt sett i demoen.. Jeg tror jeg kommer til å kjøpe det! Lenke til kommentar
z10an Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Demoen var helt elendig. Hele spillet derimot var helt konge . Det burde ikke bli skrytt på like mye som gears of wars før det kom ut for da blir det litt dårlig i forhold til forventningene. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jaja, noen dårlige anmeldelser skremmer ikke meg fra å kjøpe dette spillet, forhåpentligvis på torsdag Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) absolutt spill sendte min kopi idag =) Endret 9. januar 2007 av Esperados Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 prøvde demo av dette spillet i sommer ferien synes den var kjempe bra Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er det Torsdag eller Fredag som er release datoen? Stikk til Spaceworld og kjøper det, har en tilgode lapp på ett spill der Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er det bare meg eller er det flere som ikke liker "future war"? Jeg hadde store forventninger til dette spillet, men det skuffer meg litt etter å ha sett trailerene på xbox.com... Tror alikevell jeg skal kjøpe det når det går classic Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Prøvd demoen. Syns spillet virket altfor arkadeaktig, og likte ikke snøen.. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er det Torsdag eller Fredag som er release datoen? Stikk til Spaceworld og kjøper det, har en tilgode lapp på ett spill der 7684842[/snapback] Er vel torsdag, 11.01.07, som er release dato. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har spilt det en stund, tatt en del bosser. Og må si at underholdningsverdien i spillet er knall. Litt tvilsom AI til tider, men kan leve med det, andre steder denne imponerer meg også. Det er lagt inn grapple funsjon som ser ut til å funke bra også ^^ Har hatt det en stund Og spilt en stund XD Uansett, syns spillet er bra laget, men irriterer meg litt med denne Thermal energy greiene som hele tiden må fylles opp. Spiller på hard, og da renner den ganske kjapt ut, må hele tiden rushe videre. Designerne (ikke nødvendighvis de som tegnet figurer, men har laget mappene) har gjort en kjempejobb. Tok i alle fall meg og en kompis tilbake til dagene der det var boss på hvert brett, som man slet med ett par ganger før man kom videre. Hadde seriøst store problemer med 1. boss på hard Dere skjønner det når dere kommer dit (i tillegg til han karen som snurrer rundt som en liten gris inni der, er det to andre sånne som er litt mindre, men tar tid de og). jaja, lykke til folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå