Bruker-93156 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kanskje ikke så hysterisk morro, men men.... Jeg tok startet å knipse med det samme jeg så han, det måtte jo bare bli knall og fall! Det er tilfeldig at han detter, ikke noe planlagt her! Marius Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) hahah, skulle tro det var meg. Var slik jeg stod mesteparten av tiden på oppdalsturen min. Prøve slalom for første gang. Det gikk ikke bra. Endret 8. januar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 hehe, syns det var morsom jeg.. Lagde det til en gif.. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Bilder tatt med rapid-shot greie sist påske. Jeg er personen med grå/hvit/svart lue. Det ble ihvertfall årets PWNT! bilde. Det vi gjorde, var å holde i anklene til hverandre og trille som et hjul ned bakken. Jeg glapp. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Legges i glemmeboken og gjemmes bort. Endret 9. januar 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Legges i glemmeboken og gjemmes bort. 7683766[/snapback] Hva mente du med det? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hva mente du med det? 7706090[/snapback] Jeg mente at det øverste bildet så helt sykt ut, fordi jeg ikke hadde hele bildet i nettleseren, og så ikke nederste del av bildet. Det så ut som èn person som rullet, og det så sykt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå