Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

(LØST) Ny pc, "no video signal"

Anbefalte innlegg

Fikk min nye pc fra komplett i dag. Satt den sammen og alt fungerte som det skulle. Jeg installerte xp, deretter så dro jeg på jobb.

Når jeg kom hjem skrur jeg på pc'n og hva skjer? Jo Det står bare "no video signal". Tenkte at det var skjerm kabelen som var løs. Det var det ikke. prøvde derfor en annen kabel og det funka heller ikke. Tok derfor ut grafikk kortet og satt det inn på nytt, og det hjalper heller ikke. Tenkte derfor at jeg skulle restarte bios, men...."no video signal". Må si jeg blir veldig frustrert av at den plutselig ike funker. Den virket jo før i dag.

Noen som har noen ide om hva det kan være?

Min maskin:

Asus P5N32-SLI Premium, nForce-590 SLI,

Socket-775,2xGbLAN,DDR2,WiFI, 2xPCI-Ex16

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket

LGA775, 4MB, BOXED m/vifte

Crucial DDR2 PC5300 2048MB CL5

Western Digital Caviar SE16 320GB SATA2

16MB 7200RPM

Tagan Easycon 530W, Modulære kabler, 120

XFX GeForce 7950GT 550M 512MB GDDR3

LØST: Fant ut at edn funker når jeg tok ut en av ram brikkene. Utrolig teit at en ny brikke skal være defekt.

Endret av C-Style
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker alt knirkefritt nå som du tok ut defekt minnebrikke? Har akkurat problemet selv nå nemlig, men når jeg tar ut minnebrikken starter PCen men den har masse artifacts eller rare prikker og streker når jeg ser film, etc. Prøver jeg et spill låser maskinen seg totalt...

Lenke til kommentar
Funker alt knirkefritt nå som du tok ut defekt minnebrikke? Har akkurat problemet selv nå nemlig, men når jeg tar ut minnebrikken starter PCen men den har masse artifacts eller rare prikker og streker når jeg ser film, etc. Prøver jeg et spill låser maskinen seg totalt...

7682800[/snapback]

Den funker helt supert nå. Har spillt WoW og Neverwinter nights 2 med den og har ikke lagt merke til noe galt med den. Har ikke prøvd å se på film enda, men regner med at det også går greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...