Mr.Anki Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 fine kabinett abbor Men litt rot.. the cube på nederste bilde? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er det, ja. Se på drevene og kabelgjennomføringen. Ingen andre ligner! Lenke til kommentar
GamerXP Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Liker serveren din abbor! men den andre pc'n var det litt værre med! Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Trodde hele den greia med katoder i hodet og ræva var litt "oldschool", begynner å bli noen år siden jeg hadde det i hvert fall. Nå har jeg funnet ut at søvn er best i et ikke alt for opplyst rom. Ellers mye fint, har det ikke fullt så cleant i kassa mi, tør ikke legge ut noen bilder før jeg har vært der en tur med støvsugeren, jeg lar det gå i glemmeboken litt for ofte. Endret 27. januar 2007 av nest0r Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Trodde hele den greia med katoder i hodet og ræva var litt "oldschool", begynner å bli noen år siden jeg hadde det i hvert fall. Nå har jeg funnet ut at søvn er best i et ikke alt for opplyst rom. Ellers mye fint, har det ikke fullt så cleant i kassa mi, tør ikke legge ut noen bilder før jeg har vært der en tur med støvsugeren, jeg lar det gå i glemmeboken litt for ofte. 7813221[/snapback] Få frem suger`n og kameraet! la oss få se Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Nå har jeg funnet ut at søvn er best i et ikke alt for opplyst rom. 7813221[/snapback] Med et kabinett med frontdør slipper man det problemet. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Noe som er veldig godt å ha. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hva med litt mer bilder og litt mindre prat ? Hva synes folke om en regel som sier: Ingen bilde = ingen innlegg eller rette sagt for å legge inne et innlegg må det være med et bilde av data'n din så vær post inneholder et bilde ? Er så skjedelig å "leite" etter bildene !! Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Forståelig at det er 'skjedelig' å lete etter bildene men når folk tar seg tid til å ta bilder og legge dem ut er det klart de også er interessert i kommentarer, enten de er positive eller negative. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det er jo greit nok, men man kan jo bare legge med et lite bilde fra en eller annen vinkel ! Ellers kan vi gjøre som i worklog tråden at man lager en egen komentar tråd Lenke til kommentar
torslo Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Det er jo greit nok, men man kan jo bare legge med et lite bilde fra en eller annen vinkel ! Ellers kan vi gjøre som i worklog tråden at man lager en egen komentar tråd 7813529[/snapback] støtter dette forslaget Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) En tråd for alle kabinett? eller en hver? Endret 28. januar 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Det høres ut som en god ide å lave en egen kometar tråd, det er jo kjiipt og poste bilder av pcen uten å få noen tilbakemelding, og det er jo ogsp kjiipt å bare ha bilder av 1 eller 2 pcer på hver side. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Skal vi gjøre det da? Vi lager en ny tråd hvor det bare postest bilder av hvordan det ser ut inni pc. Så lar vi denne tråden være kommentartråd. Greit? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Skal vi gjøre det da? Vi lager en ny tråd hvor det bare postest bilder av hvordan det ser ut inni pc. Så lar vi denne tråden være kommentartråd. Greit? 7816190[/snapback] Ja, det hadde vært greiest. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Funker detta? mvh Anki Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Anki: Deilig! Se om du kan legge noe bak drevene! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Så bra det ble en løsning på dette Er så amnge andre forum jeg har vørt innom og sett etter løsninger til hvordan gjøre det bedre med kabinetet og ideèr og sånt å måtte se mellom 90sider der 40 av dem hadde hold om det hadde vært bilde i vært innlegg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Skulle tatt og ryddet litt The Ghost . Men digg hardware Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) jepp vet det med ryddinga, har prøvd så gått jeg kan, men for meg utti mars antaglivis trippel radiator som jeg skal feste i taket og full vann kjøling utenom GPU da (Økonomi deg hater jeg ) og da skal jeg ha PSU i bånn om raddis blir i topp da så skal nok bli litt rydigere da håper jeg Edit: Toslo kanskje omdøpe topic til noe annet nå som det er en komentar tråd ? Endret 28. januar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå