t-horpestad Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvordan klarer dere ha d så ryddig!!?? hos meg ser d helt bombe ut! 7942741[/snapback] Det er vel bare og bruke litt tid på og finne fine løsninger. Ta bilde av ditt kabinett da fLeReK: okey, er det god nok plass til gtx? Kommer bildene i kveld eller? mvh Anki 7942792[/snapback] ta bilde av mitt kabinett? da er det mange som får seg en god latter:p luftgjennomstrømning = null! har en følelse for at ledningene i kabinette mitt er får korte men d er sikkert bare meg der noe galt med Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 gi oss et bilde da, så kan vi finne en løsning for å fjerne "luftgjennomstrøming=null" problemet ditt. Alt går ann, man trenger bare litt inspirasjon og viljestyrke Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Tips til forbedringer? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 @Cornel: Hva er det med kommentar tråd du ikke forstår? Det er en egen bildetråd. Dette er bare for kommentarer, og ingen bilder. Du trenger ikke være romforsker for å ha lest dette i et par poster opp. Forøvrig må jeg si at du kan gjøre ganske mye med kabinettet. Om du hadde postet i bildetråden, ville du kanskje ha fått med deg litt tips for hva du kan gjøre. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 En kommentartråd, og en billedtråd? ååå nei..det blir for mye blaing.. (ja finn ironien den som vil) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Tips til forbedringer? Ny data Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Tips til forbedringer? Ny data 8020807[/snapback] Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Nå er det supert Bundy Har jammen forandret seg fra første bilde du la ut Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Nå er det supert Bundy Har jammen forandret seg fra første bilde du la ut 8045213[/snapback] Haha, ja det har det. Kobla til den nederste harddisken, men er bare en ledning som er rett ved den ene svarte sata kontakten. Ikke mye å se Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ohmy Håper dere forstår at han ikke er seriøs med sitt innlegg Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det er vel her komentarer skal, ikke i bilde tråden. Jeg bruker kuriyama slanger. Har farget vannet rødt med konditor farge. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det er vel her komentarer skal, ikke i bilde tråden. Jeg bruker kuriyama slanger. Har farget vannet rødt med konditor farge. 8072103[/snapback] hvor lenge har du hatt konditor farge nå? Og merker du noe til det? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Om jeg merker noe til det, vell... vannet blir jo rødt... doh :!: Tenker du på kjøleevnen, der merker jeg ikke til noe. Har hatt det i litt over 1 månde nå, ikke noe problemer med det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Var kjøleevnen ja :!: Kanskje jeg burde vurdere det... Kunne tenkt meg litt opppiffing... Edit: Trenger forslag til case mods av mitt kandalf. Håper noen her kan hjelpe, se signatur for link til worklog... Endret 4. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det første jeg ville ha gjort er å skifte ut de stygge grønne slangene, som ikke passer sammen med noe av de andre du har i kabinettet dit. Så ville jeg ha bestemt en farge som du liker, så skaffet det noe orntelig lys, og kjøpe slanger/farge vannet i samme farge som lyset. Vil anbefale led lys om du skal ha lys i det, siden det blir en veldig fin farge, isteden for den tamme fargen du får fra katoder. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 har vurdert lime grønn eller rødt hele veien, med frostvæske farge i slangene... Synes det er fet farge, hvis ikke det passer med lysa blir det bare litt konditorfarge Men tenker på litt større mods...(med dremel og slikt) for lys og slanger, evt nye deler er under planlegging må bare finne ut akkurat hva jeg vil ha Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Vel, det er vel ikke så lett å modde det kabinettet, siden fronten er en radiator, og sidedøren er det alrede vindu i. Så kan ikke komme med noen gode ideer til hva som kan gjøres utvendig. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Noen andre ting som kan gjøre innvendig da? Noe som ser helt forferdelig ut bortsett fra det som allerede planlegges? Og ikke nevn psu kabler Det jobber jeg stadig vekk med å gjemme mest mulig... edit: Noen som vet om den stanga som går tvers over i kabinettet er nødvendig? Tenker nok at det er en avstiver, men har veldig lyst og fjerne den Endret 4. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det er vel her komentarer skal, ikke i bilde tråden. Jeg bruker kuriyama slanger. Har farget vannet rødt med konditor farge. 8072103[/snapback] OKei, takk.. Har du 3/8 på hele systemet? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Noen andre ting som kan gjøre innvendig da? Noe som ser helt forferdelig ut bortsett fra det som allerede planlegges? Og ikke nevn psu kabler Det jobber jeg stadig vekk med å gjemme mest mulig... edit: Noen som vet om den stanga som går tvers over i kabinettet er nødvendig? Tenker nok at det er en avstiver, men har veldig lyst og fjerne den 8072388[/snapback] Bare noen forslag altås, men evt. bytte ut vifter med LED vifter, et par katoder i en farge du liker, evt. støydempende HDD oppheng(oringer eller noe fra sunbeam eller noe slikt). Evt. kan du jo borre hull til flere vifter, men det blir vel ikke noe vits i. Du kan alltids gravere plexiglasset i døra di da! Endret 4. mars 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå