vibekem Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei, er det noen som vet hvor i landet man får kjøpt en Philips 15v 150w pære til en eldgammel super 8 fremviser? Hverken lampehuset eller fotobutikker har denne typen pære, så kanskje noen her inne vet det? blir veldig takknemlig for svar:) mvh vibeke Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei, er det noen som vet hvor i landet man får kjøpt en Philips 15v 150w pære til en eldgammel super 8 fremviser? Hverken lampehuset eller fotobutikker har denne typen pære, så kanskje noen her inne vet det? blir veldig takknemlig for svar:) mvh vibeke 7677084[/snapback] Vi selger en drøss forskjellige pærer til både diasfremvisere og filmfremvisere der jeg jobber (fotobutikk i Oslo sentrum). Det vanligste er vel 12V og 24V til 100, 150 og 250W. Er ikke sikker på om vi har 15V 150W, men det er godt mulig dette kan bestilles om vi ikke har det. Ikke alle pærer produseres lengre. Da jeg ikke har lov til å reklamere for butikken jeg jobber i på forumet, kan jeg anbefale Prolys. Jeg tror de ligger i Oslo, men finner ikke telefonnummeret deres på Gule Sider. Jeg finner imidlertid et Prolys på Rasta med tlfnummer 67 92 09 00, men jeg tror ikke dette er riktig firma. Et alternativ kan være å overspille filmene til video for enkel fremvisning. Flere fotobutikker gjør dette, men vær obs! Kvaliteten er meget varierende, og flere av de billigere nettbaserte løsningene lyver på seg kvalitet de ikke har. Nok en gang... har ikke lov til å tipse deg om et godt alternativ da det fortsatt er butikken jeg jobber for. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvordan ser denne pæra ut? Du kan jo laste ned denne katalogen og se om du kjenner igjen en av pærene i oversikten: http://www.sylvania.com/content/display.scfx?id=003679896 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå