Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mobileksperter: Kommer det mobiler med minijackutgang uten overgang i løpet av et halvt år +/-? Mulig jeg irriterer meg for mye over at man må ha en så stygg overgang for å koble til valgfritt headset til mobilen, men kan være villig til å investere i en god mobil med bra mp3-spiller i april. Er det noen rykter om noen skikkelig gode mp3 mobiler på vei i første eller andre kvartal? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Både Nokia N91 (og oppdateringen N91 8GB) og N95 har minijackutgang. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Oi, det var jeg ikke klar over. Da er det vel håp om at det har kommet enda bedre musikkmobiler innen 4 mnd eller? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 det samme med SonyEricson sine P800, P900, P910 Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 det samme med SonyEricson sine P800, P900, P910Bedre musikkmobiler enn N95? I løpet av de neste fire månedene rekker vi akkurat å få N95 lansert, så noen bedre musikktelefon med minijackutgang i løpet av de fire nesten måneden som vi i dag vet om finnes ikke. Det kommer nok helt sikkert noen flere med minijackutgang innen den tid, men de må lanseres kjapt om de skal nå markedet innen slutten av april. Nokia N800 Internet Tablet har minijack og ble lansert i dag, men dette er ingen musikktelefon da den mangler telefondelen. Har du ingen andre kriterier for en musikktelefon? Hva med lagringsminne (HDD / flash / minnekort), størrelse, vekt, batteritid og andre telefonfunksjoner? Feks foretrekker jeg stereo blåtann (A2DP) fremfor minijack da kabelfrihet kommer foran lydkvalitet. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Tror jeg heller går for å beholde mobilen min en stund til og kjøper en iPod/Zen. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Kjøp heller iRiver Clix Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 P-serien til Sony Ericsson har ikke 3,5mm jack, men 2,5mm jack Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg tror Nokia N-Gage var den første mobilen med minijack 3,5 mm! Endret 9. januar 2007 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå