hinduuu Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) "Wildfire" follows eighteen-year-old Kris Furillo who, after serving time at a teen detention center, is given the opportunity to start a new life. Her talent with horses is recognized by a volunteer and local trainer Pablo, who arranges a job for her at the Ritter's family run ranch, Raintree. Thrown into a completely new environment, Kris must learn to deal with the challenges of fitting in, while trying not to disappoint the one family willing to give her a chance. Begynte og se serien for 3 dager siden, ble akuratt ferdig og følte at jeg må vidreføre en så genial serie. For alle dere som liker drama serier så er wildfire en topp serie Selv om den handler om hester, noe jeg personlig ikke liker så er den veldig spennende. Kule skuespillere og en del fine damer Har du muligheten til og ta en titt på wildfire så burde du absolutt gjøre det. Noen andre som også ser på serier og hva syntes dere ? Endret 12. januar 2007 av GullApE Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) skal starte å se den serien må bare få tak i episodene først på bildet " dallas meets the oc" hva menes? er det noe likt oc ? Endret 7. mars 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 De mener at det så og si er oc bare med texas dialekt Starter veldig likt som oc med at ei jente blir adoptert av en familie og havner i mye trøbbel. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 utrolig bra sesong start ! fyfaen har store fårhåpninger til nye sesongen. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hmm.. kanskje man skulle sjekke ut denne. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 enda liv i denne serien... har sesong 1-3 på pcen kansje det snart er på tide at jeg tar meg tid til å se det Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Har du ennå ikke sett wildifire? da er det bare og kaste seg i det, sånn som jeg forstår det så er det bra ratings i statene så denna lever nok et par år til. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen som vet om norske butikker som selger denne serien? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hehe nei har ikke fått sett det enda! hadde planer om å se det for leeeengesiden men en helt ny serie, det vanskeligeste er å komme igang så visst det er bra så pleier jeg som regel se episodene i mange timer i strekk om det slik jeg blir hekta, det skjedde hvertfall med the oc og one tree hill Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Du finner nok serien på en aller anna nettside som selger, cdon.com amazon.com osv. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Dagens episode drit bra! Kris og Junior hører så jævlig godt til sammen, alle de intense øyeblikkene de har sammen så skjønner man at Kris hører mye bedre sammen med Junior enn med Matt. Også, morsomt og se Dani utvikle seg som karrakter. Åpnet seg litt opp i denna episoden. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 hahahah, fyfaen for 3uker siden hadde jeg sagt at Junior og Kriss aldri kom til og bli sammen igjen. Men er alltid bra og leve i håpet! Dagens episode var så sinnsjuk trist, men håpet er forsatt med oss ;D Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 villflamme er tilbake med en ny sesong i dag har selv ikke sett dagens ep, men ser fram til det. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg som er hestejente har enda ikke sett denne serien... Hver gang jeg ser reklamen 'på mandag MÅ jeg huske det'. Gjør jeg det da? Nei. Sett en episode Er den bra da ?? Føler at det er litt fjortispreg over den. Endret 1. mai 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Er veldig lite fjortispreg over den, vil si det ikke er noe i heletatt. Serien er bra ja, og den tar seg bare oppover. Det jeg liker i serien er karakterutviklinga, den er så sabla bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå