ponnihest Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Sjå, sjå: Fant det på nettet. Har spurt fotografen om han vet hvem sitt verk det er Endret 29. januar 2007 av kattekwinnen Lenke til kommentar
Toa Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Haha, flere som har vært på Cuba Cafe ja. Utrolig at det skal være lettere å finne bilde av bildet, og ikke selve bildet.... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Cocktails - Cuba Café The global fascination with Fidel and Guevera is still alive and well in Riga in this dimly-lit café whose walls are adorned with black and white photos of the tropical nation and its immortal leader. Although a few assorted starters are on offer, Cuba Café is more of a cocktail bar serving island drinks in an intimate setting. You can also shoot pool in the cellar. Address : Jauniela 15 Tel : 722 43 62 Open daily :12:00-02:00 except: Friday: 12:00-04:00 Saturday: 12:00-04:00 -------- hehe. noen som er villige til å ta en utenlandsringing? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 *bump* Fortsatt ingen som vet hva slags bilde dette er? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Etter litt rask research med mine skillz kom jeg fram til at bilde er av type JPEG-bilde. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Etter litt rask research med mine skillz kom jeg fram til at bilde er av type JPEG-bilde. Til glede for nye lesere så bumper jeg denne 3 år gamle tråden. Noen som har noen som helst peiling på hva for et bilde dette er?! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Bumper jeg og, men bare av den grunn at den cuba cafeen er dritstilig! Dumpa innom der av en tilfeldighet og trodde det var en brunpub som var sinnsykt slitt.. Fant ut etterhvert at den var innmari gjennomført og stilmessig innredet. Fet pub! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Google Goggles ga meg dett albumet som svar: http://www.amazon.com/Beats-Pieces-Vol-Var...s/dp/B00004ICAI Lenke til kommentar
Toa Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Google Goggles ga meg dett albumet som svar: http://www.amazon.com/Beats-Pieces-Vol-Var...s/dp/B00004ICAI Du er en knupp. Dette bør hjelpe meg videre Visste ikke om den Google Goggles saken. Geniale saker Endret 4. februar 2010 av Toa Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Et tips for bilder som ligger på nettet: TinEye Reverse Image Search 0.7.1 (Firefox Addon) https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/8922 Kan være ganske så kjekt! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Her skal det skåles! Überadri, du er en sann hedersmann! Evig takknemlig. Tusen hjertelig <3 btw. om noen finner/ lager en større versjon....pm EDIT: Endret 27. mars 2010 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Vist noen hadde klart å lage til bildet slik at det kan brukes som wallpaper hadde det vært fantastisk. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Kompis gjorde et forsøk Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 bumper denne litt. Noen som har laget en bedre større versjon? Har vært i kontakt med plateselskapet som nekter plent å selge eller gi bort bilde i bedre kvalitet. Jeg nevnte at det var på en hel vegg på kaffeen/ puben, og de mente det var ulovlig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvorfor er alle så opphengt i dette bildet? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Det er covere til beats & pieces vol 1... edit: så ikke at du allerede hadde funnet hva bildet var Endret 28. mars 2011 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå