Gå til innhold

Hva for et bilde er dette?

Toa

Anbefalte innlegg

Dette er en del av et stort veggbilde jeg fant på en mørk bule i Latvia. Jeg har også sett dette bilde før, og jeg er veldig fascinert av det kan man si... Noen som vet hva bilde dette er?

post-4860-1168291811_thumb.jpg

Endret av Toa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er en del av et stort veggbilde jeg fant på en mørk bule i Latvia. Jeg har også sett dette bilde før, og jeg er veldig fascinert av det kan man si... Noen som vet hva bilde dette er?

7676871[/snapback]

Hvorfor er det en svart firkant klippet ut? En del av bildet eller var det en person som stod foran?

Lenke til kommentar

7676871[/snapback]

Hvorfor er det en svart firkant klippet ut? En del av bildet eller var det en person som stod foran?

7680643[/snapback]

Person stod foran. Kan også nevne at bildet fortsetter litt ut til venstre. Det er høyre del av bildet vi ser. Men folk som kjenner bildet vil uansett kjenne det igjen utfra den som vises her...

Lenke til kommentar
jeg vet ikke hvor det bildet kommer fra, kan noen si ifra dersom de finner det på nettet?

7678290[/snapback]

Jeg fant bildet på nettet :)

Sjekk her :)

7680201[/snapback]

hadde vært digg uten en stor jævla firkant midt på bildet, og ikke et bilde av et bilde

men ha det i bakhodet folkens og si ifra dersom dere kommer over det! :)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
jeg vet ikke hvor det bildet kommer fra, kan noen si ifra dersom de finner det på nettet?

7678290[/snapback]

Jeg fant bildet på nettet :)

Sjekk her :)

7680201[/snapback]

hadde vært digg uten en stor jævla firkant midt på bildet, og ikke et bilde av et bilde

men ha det i bakhodet folkens og si ifra dersom dere kommer over det! :)

7683104[/snapback]

Det ER et veldig digg bilde. Og bildet fortsetter et lite stykke på venstresiden. Det er minst 2 personer til rundt det bordet.

Lenke til kommentar
Herregud, skal hele tråden spammes fordi jeg brukte "hva bilde" ?! Javel, så er det feil, men det var en kjapp oversettelse fra slik jeg ville sagt det muntlig. "Ka bilde e dette" (eller "kalla bilde e dette"). "Hvilket" er ikke et ord i normalt bergensk muntlig ordforråd.

Dessuten kunne jeg skrevet "Hva for bilde er dette". Se på den du! Spør fremdeles om "hva", men plutselig er det stuereint. Wow! Sett på makan!

Få dere et liv. Folk som ikke har annet å gjøre enn å rette ubetydelige skrivefeil har alt for mye fritid.

7694099[/snapback]

kanskje hvis du bare tok til deg litt kritikk så ble det ikke spammet så mye?

hva faen er klipt bort på bilde egentlig?

7694248[/snapback]

En person som ikke har noe med bildet å gjøre...

Lenke til kommentar
utrolig fint å se hele bilde hvis man skal finne ut hvor det er fra

7694323[/snapback]

Ja jeg vet. Jeg begynte å lage et lite lappeteppe av forskjellige bilder for å lage et helt et, men så ble jeg offer for en bug i Photoshop som gjorde at jeg ikke fikk lagret det. Uansett tenkte jeg at om folk kjenner dette bildet, så trenger man ikke hele utsnittet. Etterhvert innser jeg jo at her må en grundigere til verks.

Lenke til kommentar
utrolig fint å se hele bilde hvis man skal finne ut hvor det er fra

7694323[/snapback]

Ja jeg vet. Jeg begynte å lage et lite lappeteppe av forskjellige bilder for å lage et helt et, men så ble jeg offer for en bug i Photoshop som gjorde at jeg ikke fikk lagret det. Uansett tenkte jeg at om folk kjenner dette bildet, så trenger man ikke hele utsnittet. Etterhvert innser jeg jo at her må en grundigere til verks.

7694958[/snapback]

har du hele i forskjellige deler? jeg hadde satt stor pris på om du lappet sammen i allefall deler av det slik at det blir et uten den svarte firkanten

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Arrgh, nå ble jeg også opphengt i dette bildet! Må finne ut hva det er! :hmm:

7801275[/snapback]

Sett alle mann i sving! Jeg har leitet rundt overalt på nettet, men finner det ikke. Heder og ære til den som finner ut. Vurderer å sende mail til Cuba Cafe i Riga for å spørre, men finner ingen mail-adresser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...