Gå til innhold

Vanskelig å få tak i 1600x1200 panel til laptop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk inn på dell for å konfigurere en 6400, og nå er det ikke lenger mulig å velge 1680x1050 oppløsning. Kan dette skyldes at de ikke har fler på lager? Skal uansett vente til de kommer med et bedre tilbud enn det de har i disse dager før jeg kjøper.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet kan ikke dell heller levere 1600x1200 nå for tiden. Men jeg skal uansett ha en Lenovo T60p som skal brukes til konstruksjontegning og jeg har fått vite at det er mangel på paneler for tiden. Så jeg trenger ingen anbefaling om widescreen eller dell (skal aldri kjøpe dell heller, har meget dårlig erfaring med dem). Så det jeg lurer på er rett og slett om noen vet hva leveringsproblemene med 1600x1200 paneler skyldes og når dette evt. kan leveres igjen?

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig kan det være? Trådstarter spør et spørsmål ang. levering av 1600x1200, han ber ikke om tips om alternativer skjermer - eller hvilken oppløsning dere har på widescreen skjermene deres....

Ja - det er problemer med leveranse av slike paneler. Har ikke funnet noen som kan svare på leveringstid.

Takk for meg. God påske.

mvh

ES

Lenke til kommentar
Hvorfor skal han ringe Dell når han skal ha en Thinkpad T60p? Har Dell plutselig begynt som forhandler for Lenovo?

7712660[/snapback]

Dårlig formulert fra min side. Brukte dell som eksempel ettersom jeg selv måtte ringe for å få oppgradert på min pc.

Han må såklart ringe lenovo leverandør :)

Lenke til kommentar

ok :thumbup: men på den annen side var vel heller ikke problemet at 1600x1200-skjerm ikke var et alternativ fra leverandøren, men at produsenten ikke har 1600x1200-paneler liggende slik at de kan produsere den ønskede lappen... (prisguiden fant hele to pc'er med 1600x1200 som begge var på lager, faktisk... ikke den aktuelle modellen som trådstarter skal ha da.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...