Kristoffer_Aurdal Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har satt opp et oppsett jeg skal kjøpe, men jeg lurer på om jeg trenger mer kjøling til det, eventuelt hva, her er oppsettet: http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...FD-6FD5AF9FD7DB Takk -Kristoffer Lenke til kommentar
lazt Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Mer kjøling trenger du ikke, men å bytte ut stock kjøler på CPU er en fordel. Antec P180 gir ypperlig kjøling, men vil opplyse om at det ikke er plass til en vifte i front nede(hvis du hadde tenkt til å ha en vifte der). Altså i HDD "rommet", men dette trenger du heller ikke på grunn av viften i midten. Endret 8. januar 2007 av loozet Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ser fint ut det her, kjølingen holder nok i massevis. Men oppsettet ditt mangler skjermkort... Men skjermkortet har jo egen kjøling det og (du mister garantien ved å bytte) Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 hvilket skjermkort skal du ha? Lenke til kommentar
Kristoffer_Aurdal Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Takk for svar! Mer kjøling trenger du ikke, men å bytte ut stock kjøler på CPU er en fordel. 7676916[/snapback] Hvilken CPU kjøler anbefaler dere da? Antec P180 gir ypperlig kjøling, men vil opplyse om at det ikke er plass til en vifte i front nede(hvis du hadde tenkt til å ha en vifte der). Altså i HDD "rommet", men dette trenger du heller ikke på grunn av viften i midten. 7676916[/snapback] Så da står vi igjen med at det er plass til 3x 120mm vifter i kabinettet og alle er ferdig installert? hvilket skjermkort skal du ha? 7677144[/snapback] Jeg har et XFX GeForce 6800XT fra før, men jeg vil vente en stund med å oppgradere det, vil ha DX10 til en grei pris. Edit, la til en Arctic Silver 5 termisk pasta i handelvognen, regner med jeg trenger det viss jeg skal ha en annen CPU kjøler, ut i fra det jeg har lest skal dette være et godt valg av pasta, eller? Endret 8. januar 2007 av Kristoffer_Aurdal Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 syntes å ha hørt at det er den beste kjølepastaen. trenger ny kjølepasta om du skal bytte kjøler, men følger ofte med noe kjølepasta, men da ikke like god. om du skal bytte er det jo greit å ha den beste pastaen så kjøleren yter sitt beste ihvertfall! Lenke til kommentar
Kristoffer_Aurdal Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Ingen forslag til CPU kjøler til dette oppsettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå