Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke koblet til trådløst nettverk - PB laptop

Anbefalte innlegg

Hei, Har en PB EASYNOTE_GN45-200 D maskin. Den finner ikke noen trådløse nettverk og på nettverktilkoblinger så står det et rødt kryss med beskjed om at det ikke er tilkoblet. Finner ikke ut hvordan jeg får koblet det til.

Hvis jeg velger reparer så før jeg beskjeden:

Kan ikke fullføre reperasjonen av problemet fordi følgende handling ikke kan fullføres fordi følgende handling ikke kan fullføres: Kobler til det trådløse nettverket.

Kontakt nettverksansvarlig for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, Har en PB EASYNOTE_GN45-200 D maskin. Den finner ikke noen trådløse nettverk og på nettverktilkoblinger så står det et rødt kryss med beskjed om at det ikke er tilkoblet. Finner ikke ut hvordan jeg får koblet det til.

Hvis jeg velger reparer så før jeg beskjeden:

Kan ikke fullføre reperasjonen av problemet fordi følgende handling ikke kan fullføres fordi følgende handling ikke kan fullføres: Kobler til det trådløse nettverket.

Kontakt nettverksansvarlig for hjelp.

7676709[/snapback]

Jeg hadde akkurat det samme problemet som deg. Det var like før jeg kastet hele laptopen i veggen. Feilen fant jeg ut tilslutt.. det var en knapp på laptopen som aktiverer/deaktiverer det trådløse nettverkskortet. Den fungerer omtrent på samme måte som om du kobler fra/til LAN-kabelen på en pc. på min laptop, en acer, var denne knappen foran, ved siden av mikrofon/høretelefon-inngangene... :)

Endret av Spursen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...