Herpeederpee Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hei. Jeg har nettopp skaffet meg dualskjermer (En LCD og en CRT ( )) og alt funker som det skal, men... Når jeg spiller går musa over i den andre skjermen, noe som gjør spilling helt umulig. Hvordan får jeg låst cursoren på skjermen jeg spiller på? Endret 9. januar 2007 av strang3r Lenke til kommentar
Star Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Bruk enten kontrollpanel for Nvidia skjermkort eller ATI og lag en profil der du ved spill KUN har en skjerm. Forstår det slik at du bruker 2 i vanlig OS og en til spill. Har satt opp slikt i ATI kontrollpanelet selv. Slipper jeg å deaktivere den ene skjermen hver gang Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Tusen takk for svar, er ordnet nå. : ) Lenke til kommentar
palgle Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tusen takk for svar, er ordnet nå. : ) 7683228[/snapback] Jeg sliter med det samme. Får laget en profil, men finner ikke hvor jeg klikker av for bare en skjerm? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå