Sessan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg kom plutselig på at det, tidlig på nittitallet gikk en serie på tv med engelskopplæring for barn. Senere så vi også episoder av denne serien på skolen. Problemet er at jeg ikke for alt i verden kan huske hva serien het. Det var en tegneserie som dreide seg om en prinsesse, en gartnergutt(eller noe sånt) som var forelsket i prinsessen og kjørte rundt på en moped, en slem "etellerannet" som var gammel(og het noe sånt som korwax eller noe)og ville gifte seg med prinsessen, samt et stort vesen som var venn av gartnergutten og som bare spiste klokker. Kongen, pappaen til prinsessen er også med tror jeg. I en av episodene kloner den slemme figuren seg selv mange ganger for å på en eller annen måte vinne prinsessen. Vet det ble litt rotete forklaring men..husker ikke såå mye fra man er 8 år heller. Noen som husker denne og kan hjelpe meg med tittelen? Husker vi var store fan av denne på barneskolen. Om det var pga serien i seg selv eller mest fordi vi kunne se på video istedenfor den vanlige undervisningen vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Husker serien men ikke navnet. De morsomste engelsktimene på barneskolen var de timene vi så denne serien. Endret 9. januar 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Muzzy tror jeg det het. Kraft saker, det der. "I eat clocks". Back in da days of 1996/7. Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Ååå, det stemmer. Tusen takk......."I like clocks...." hahaha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå