DlaoR Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei hei, er det noen som vet om det er mulig å få tak i alle flukten fra dyreskogen seriene?? på norsk. Husker denne serien fra jeg var mindre, kunne tenkt meg å eid alt av flukten fra dyreskogen, og livet i hjorteparken på DVD eller VHS... Håper noen kan hjelpe meg med dette:) takker for svar. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg la ut en annonse på finn - ønskes kjøpt Fikk fort svar, men han skulle ha blodpris for vhs'ene sine. Går jo alltids ann å prøve. Har forresten de to første dyreskogen vhs'ene. Fant de hos fatter i en skuff. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dette er jo klassikere Husker jeg elsket å se det når jeg var mindre, og hvis jeg kommer over det på en eller annen kanal nå også så blir det garantert sett på Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Min absolutt favoritt serie da jeg var mindre Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvem likte vel ikke flukten fra dyreskogen da de var mindre. Kjempebra serie! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Husket jeg elsket den serien. Håper virkelig den kommer på DVD, vis den ikke allerede er der da. Si ifra vis du finner en butikk som har den Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Bortsett fra språket (irriterer jeg nynorsk tilhengere nå ) så var det en veldig god og underholdene serie (da jeg var barn). EDIT: Tror det er å finne på NRK-Web TV..... Endret 10. januar 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Peefy Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 har episodene på engelsk, men er ikke det samme. Sist jeg sjekket så har de aldri blitt gitt ut på DVD, men var noen måneder sider. Heter "The Animals of Farthing Wood" på engelsk hvis du vil søke etter informasjon Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg elsket den serien. Intro musikken er jo bare konge! Likte ikke helt at de prata på nynorsk da. Lenke til kommentar
Kenneth-F Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har alle Episodene, men dessverre så er dem på engelsk Hvis noen har lyst på engelsk versjon så kan jeg hjelpe dere Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvilke år gikk det på barnetv? Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Var jo berre dritfett at dei "snakka nynorsk" då!! Hadde ikkje vore samme stemninga viss dei hadde "snakka bokmål" eller ein anna dialekt. Eg digga den serien før Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg kunne godt også tenke meg disse seriene på VHS/DVD. Prøvde å finne dem på nettet en gang, for å kjøpe de til broren min. Men uten hell, dessverre. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Husker jeg så dette når jeg var liten. For et år siden så jeg en episode igjen. Det var ikke det samme Omtrent som å spise noe du husker som veldig godt, men når du smaker på det er det ikke det samme. La minnene få bli som de er! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg elsket den serien. Intro musikken er jo bare konge! Likte ikke helt at de prata på nynorsk da. Ja! Det lille minnet jeg har fra den serien er den kule/fine/fantastiske intro-musikken. Noen som har den? Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Blir en liten BUMP(kjeder meg litt )Har både flukten og livet i dyreskogen, og jeg vet den finnes tilgjengelig på et par p2p nettverk. Ta kontakt om du er uhyggelig desperat Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 VHS på engelsk, nærmest gratis: http://cgi.ebay.com/Journey-Home-The-Anima...1QQcmdZViewItem http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_gw/104-5...amp;x=0&y=0 Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hvilke år gikk det på barnetv? Ikke hundre prosent sikker, men tror at Nrk begynte å sende denne serien omkring 1991-92, og har siden gått ofte i reprise. Sesong 2 og 3 kom vel et par år senere, og kan huske at animasjonen ble litt forandret i sesong 3. Sist jeg så Flukten fra dyreskogen på norsk tv, var rundt vår/sommer 2007. Prøvde å ta opp alle episodene på vhs, men sendetiden var ofte litt uheldig. Tror at serien finnes på dvd, men da med engelsk tekst/språk, og en amerikansk versjon eksisterer og, men den har visst fått veldig dårlig kritikk. http://www.youtube.com/watch?v=qGBkXMJq-90 Har alltid vært glad i dyr, og da Nrk begynte å sende serien, satt jeg sammen med min farmor og kikket. Hun pleide å etterligne stemmene på tv, nesten identisk. Farmor og farfar hadde en stor hage, og da det ble mørkt, ble det liv der. Grevling, rev, piggsvin, frosker, osv dukket opp. Var trist når de måtte selge huset, og flytte inn til byen. Ligger en god del klipp fra serien ute på tuben. Men da må en nok søke på Animals of Farthing Wood, om en skal se etter hele episoder. Var ganske tøft å se første gang, da forskjellige karakter ble drept/døde/ble syke osv. Hadde vokst opp med perfekt Disney verden, der alle er snille mot hverandre, og ingen dør. Sammen med tv-serien om selen Selik, også sendt fra tidlig 90 tallet, ble det en del skumle, og litt tårevåte minner. The New Adventures of Winnie The Pooh, og Flukten fra dyreskogen, er trolig de seriene jeg ønsker mest på dvd. Gjør ikke noe om det er engelsk språkelig, bare det kommer ut, før eller siden. Endret 26. mai 2010 av FrankZito Lenke til kommentar
huggy Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Blir en liten BUMP(kjeder meg litt )Har både flukten og livet i dyreskogen, og jeg vet den finnes tilgjengelig på et par p2p nettverk. Ta kontakt om du er uhyggelig desperat På engelsk eller norsk? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det var ein spanande serie når eg såg den på TV, men å sjå den på nytt i dag som vaksen er ikkje aktuelt. Det vil aldri kunne leve opp til forvetningane uansett. Sånn er det med nostalgi, ein har gode minner frå noko som var viktig på eit tidlegare stadie i livet, men det vil ikkje gje den same gleda seinare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå