TheSmul Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Driver å sjekker ut ulike studiomonitorer i prisklassen 2500-5000 kr... Har merket meg følgende monitorer: - Alesis M1 mkII - Samson rubicon 6A - KRK roKit 8 - PM-serien fra Fostex Noen som har noe å si om disse monitorene? er klar over at det er en viss prisforskjell mellom monitorene, og at f.eks. Alesisene bør ha mer å komme med enn f.eks. rubiconene. Monitorene skal brukes i ett relativt lite hjemmestudio, hvis formål i beste fall kan kalles pre-produksjon. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har ikke prøvet disse. Men jeg har et sett med Samson Resolv her selv, og er strålende fornøyd med dem. Rubicon får meget god omtale: Link. Geir Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vi har hatt PM-1 fra Fostex på skolen jeg går på i noen dager, og så langt vil jeg si de er mye kvalitet for pengene. Lenke til kommentar
TheSmul Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Oki, skal fortsette og sjekke. Takk for tips Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Tja, anbefaler for min del FOPM05 fra fostex da de gir sinnsykt bra lyd for pengene og er til tider bedre å miske på enn modellen over. ca 2000,- stykket Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har selv skaffet meg Alesis M1 mkII for ikke så lenge siden, og har fått et veldig positivt inntrykk av dem. Har riktignok ikke fått prøvet dem veldig godt ut i rom med skikkelig akustikk, men lyden virker klar, åpen og flat i frekvenskurven. For en såpass billig penge gir de veldig bra lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå