ExE Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg skal om kort tid kjøpe meg X-box 360. Selv kommer jeg til å spille spill som GoW, SC: DA osv. Men jeg har lyst til å kjøpe et spill som dama kan ha glede av, uten for mye blod og gørr. Har dere noen anbefalinger? Jeg har i tankene Tomb Raider Legends, Kameo eller Viva Pinata. Noen anbefalinger av disse eller andre titler? Lenke til kommentar
Dempsey Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hexic som følger med på harddisken skulle vel være greit. Et puslespill som damer av en eller annen grunn alltid ser ut til å like. Hvis hu krever mer, så sett henne på plass. Eller få henne til å kjøpe noen av de du nevner der. Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ikke Viva Pinata hvertfall. Bare les her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...=+viva+++pinata Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 hadde besøk av dama i helga og bestemte meg for å kjøpte & laste ned Uno mens hu glana en film. Hu tittet innom og så ble vi visst sittende i 5 timer og spille Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Zuma og Jewel Quest er morsomme spill for begge kjønn. Dette er XBLA-spill. Finnes også andre gode kandidater der som har falt i smak her i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå