Gå til innhold

God og bra spraylakk til scooter - Tips, råd?


skyhawk

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Fant ikke noe annet passelig sted å legge denne topicen, så jeg bare slenger den ut her på OT.

Jeg skal snart lakke kåpene til scooteren p.g.a mye riper.

Blir ganske dyrt for å få nye, og det blir mye finere å lakke selv synes jeg.

 

Lurer derfor på hvilke typer/merke spraylakk vi har og hva som har kvalitet, holder og ser bra ut.

Jeg veit hvertfall at Biltema har, Jernia har sin Quick, ellers har jeg hørt om Europris og slikt. Jeg vet ikke om jeg vil eller skal satse på noe billig, jeg legger heller litt penger i det for å få noe som virkelig holder og blir bra.

 

Noen tips eller erfaringer?

 

Ellers, så lurer jeg på hvor jeg evt kan få tak i litt flere farger enn svart, rød, gul, grønn, blå osv. Sist jeg var på Jernia hadde dem nemlig kun de basic fargene der.

Har lyst på noe ala disse. Også gjerne "metallic"-shine på dem.

 

Personlig likte jeg nr 3 best, men aner ikke hvor den kan være å få tak i heller..

 

Nr 1:

post-33354-1168289862_thumb.jpg

Nr 2:

post-33354-1168289871_thumb.jpg

Nr 3:

post-33354-1168289902_thumb.jpg

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lever kåpene inn til en lakkerer.

 

Det kan umulig koste så mye å få lakka litt plast, og jeg vil tro det blir billigere enn og kjøpe nye kåper, samt at det vil se MYE bedre ut enn om du skulle ha gjort det selv.

7676640[/snapback]

 

Det kommer nok uansett til å gå over budjettet mitt. Ettersom jeg har tenkt å gjøre det selv, har jeg ikke tenkt å betale mer enn rundt 500 +/- (for da grunning, lakk, sandpapir osv...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...