Epilog1 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg vet dette skjermkortet er dårlig Men er det så dårlig at jeg trolig kan glemme å spille Counter strike? Kan det være mulig? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Etter min mening er det ubrukelig, og jeg vil fraråde deg det skjermkortet. Sats heller på et billig skjermkort som har eget minne. (med mindre du har pcen fra før) Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg vet dette skjermkortet er dårlig Men er det så dårlig at jeg trolig kan glemme å spille Counter strike? Kan det være mulig? 7676522[/snapback] Til CS går det bra, men ikke til CS:S. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Etter min mening er det ubrukelig, og jeg vil fraråde deg det skjermkortet. Sats heller på et billig skjermkort som har eget minne. (med mindre du har pcen fra før) Hilsen, efikkan. 7676564[/snapback] Nå sitter gjerne disse skjermkortene i bærbare PC'er så han har lite valg, og det drar CS greit nok, men ikke supert. ~ Medion Lenke til kommentar
kehax Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Her er kanskje redningen din: Digi.no . Hvis du har expresscard Lenke til kommentar
Epilog1 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Er f.eks dette kortet jeg har i den snart 3 år gamle bærbare et bedre kort? eller samme greia.. bare så jeg vet litt hvor lista ligger VIA ProSavage KN400 128mb delt minne Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 GMA950 ligger nok over VIA i ytelse... VIA har vel aldri siktet seg inn mot topp ytelse, men derimot mot minimalt strømforbruk, og her er de vel fortsatt ledende, dette har jo helt klart sitt å bety for ytelsen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det gamle VIA-kortet er nok noe dårligere, men begge kortene er likevel svært dårlig ytelsemessig. Om du vurdérer kjøp av pc, så velg heller en med et billig skjermkort med eget minne, det vil du ikke angre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå