Yep Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 skal ha prøveeksamen. teller endel på karakteren merkelig nok. har leitet etter eksamensoppgavene uten å lyktes håper noen kunne hjelpe meg! PRODUKSJON,OVERFØRING OG FORDELING AV ELEKTRISK ENERGI EL2010 ELEVER OG PRIVATISTER 1.juni 1999 VK1 elektro Lenke til kommentar
Isabell_89 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er ikke særlig sterk i det faget.. Bestod bare så vidt første termin. Så jeg sliter veldig hvis jeg blir trukket ut i enten PoF eller Bygg.. Så hadde satt pris på litt hjelp jeg og Mvh Isabell Lenke til kommentar
Yep Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Ligger ute eksamens oppgaver på nett utdanningdirektoratet. Kan være lurt å ta en titt på disse. Mange av eksamene er svært like frå år til år bare de skifter enkelte opplysninger. Lenke til kommentar
Isabell_89 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Takk skal du ha.... Skal nok ta en titt der inne jah. Spørst om det hjelper Mvh Isabell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå